ארונות הזזה – מאז ועד היום

ארונות הזזה

ארון הוא פריט אותו לא נוהגים להחליף או לשנות באופן תכוף מדי. מסיבה זו, ראוי לבדוק את הגורמים העיקריים אליהם יש לשים לב טרם הקנייה. בנוסף, יש לוודא באם השיקול הסופי סביב רכישת הארון כוללת פרמטרים כגון – עיצוב הארון, איכות החומר, פתרונות לאחסון נגיש ומחיר נוח. בטרם אתם מחדשים את חדר ביתכם בארון שכזה, וודאו כי סימנתם "ווי" על כל הפרמטרים האלה, כדי לדעת האם אותו ארון עומד במבחן התלייה.

פרמטר איכות החומר

נושא זה אמור להיות בראש סדר העדיפויות שלכם, טרם רכישת ארון. בראייה כוללת, מדובר בפרמטר חשוב מכפי שאנשים רבים נוטים להבין. החומר ממנוי הארון עשוי הוא זה שיכריע בסופו של דבר את אורך חייו. החומרים המשמשים לרוב את יצרניות הארונות מתחלקים לכמה סוגים עיקריים:

עץ מלא: מעניק לרוב מראה טבעי מסורתי המשתלב היטב בסגנון העיצוב הכפרי. עץ מלא נחשב לחומר חזק, איכותי ובריא לסביבה בה הוא מוצב. יש לעץ המלא גם חסרון בולט: רגישות לתנאי מזג אוויר שונים, פיצול החומר במידה שמקבל מכה, כמו גם מחירו הגבוה יחסית לחומרי גלם אחרים.

מלמין יצוק: מגיע בשלל דוגמאות וצבעים וניתן להתאמה לעיצוב הריהוט הנוסף שבחדר. מלמין הוא בעל יתרון מובהק: יש לו את הגמישות המתאימה בעיקר לייצור ארונות הזזה. מחירו יהיה נוח לרוב.

MDF: לוח סיבי דחוס העשוי סיבי עץ עדינים המסודרים באופן אחיד לאורך הלוח. יתרונו הבולט של MDF הוא מחירו האטרקטיבי וכן גמישותו היחסית. החומר נושא גם בחיסרון – הוא כבד משקל יחסית לחומרים האחרים המשמשים בבניית ארונות.

שיטת ה"סנדוויץ'": שיטה בעלת יתרונות בולטים, כולל חוזק ועמידות מחד וגמישות רבה מאידך. חומר זה משמש בהדבקת שכבת קילופי עץ האחד על גבי השני, בסיועו של דבק פולימרי. כך נוצר מראה של "כריך" – שכבות מסוגננות. חומר זה משמש עבור ארונות הזזה וכן עבור ארונות פתיחה. החומר מורגש במיוחד בארונות הזזה, המנצלים את התנועה החלקה שלו על המסילה.

מאיפה להתחיל?

בוודאי שאיננו מצפים מכם, קוראים יקרים, להיות מומחי ארונות, שלא לדבר על ארונות הזזה במבצע , שהם ה"דור 3" של עולם הארונות. באם החלטתם לבצע רכישה של ארון הזזה, מוטב כי תכינו את שיעורי הבית שלכם היטב. מדובר בהשקעה לא קטנה (גם אם לא גדולה במיוחד), כך שרצוי להשקיע את הזמן הנחוץ במחקר ובמציאת האנשים המקצועיים שיעשו עבורכם עבודה טובה ויעניקו לכם מוצר משביע רצון.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top