הדברת נמלים ירוקה

הדברת נמלים ירוקה

הדברה ירוקה מתבצעת על ידי שימוש בחומרים אורגניים וידידותיים לסביבה. מטרתה של הדברה ירוקה היא למנוע פגיעה באיכות הסביבה ולשמור על יעילות גבוהה. הדברת נמלים ירוקה למשל גם מתמקדת באופי הבעיה עצמה ובהרחקת המלכה לחיסול הקן, ולא רק בחיסול הנמלים עצמן. מעבר לכך, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי שילוב בין כמה סוגי הדברה. בעזרת השילוב אפשר להכניס פיתיון לתוך קן הנמלים ולמנוע מצב שבו הן חוזרות להופיע בבית או בסלון.

הדברת נמלים ירוקה מתאימה לבעלי בתים פרטיים, חנויות, חקלאים ועוד. בעזרתה ניתן להתמודד עם כמויות גדולות של נמלים ולהשיג עוד כמה יתרונות משמעותיים:

א. חיסכון בהוצאות – הדברה שמתבצעת עם חומרים אורגניים מתקדמים בדרך כלל תהיה יעילה יותר בהשוואה להדברות אחרות. המשמעות בפועל היא חיסכון בהוצאות. החיסכון יכול להגיע לכמה מאות שקלים בשנה.

ב. מניעת פגיעה בבני אדם – חומרים ירוקים, אקולוגיים ואורגניים מתאפיינים בזה שהם לא מזיקים לאיכות הסביבה ולבני אדם. מניעת פגיעה בבני אדם יכולה להתאים למי שרוצה לבצע הדברה בבית פרטי ולחזור במהירות לשגרה. במילים אחרות, הדברת נמלים ירוקה אידיאלית עבור בעלי משפחות עם תינוקות, ילדים או חיות מחמד.

ג. יעילות גבוהה – התמקדות בבעיה שבגללה הוקם קן נמלים ולא רק בנמלים שמסתובבות על פני השטח מגבירה את היעילות של הדברה ירוקה. את ההדברה הזו יכולים לבצע רק אנשי מקצוע עם ניסיון של כמה שנים לפחות כי היא דורשת היכרות עם סוגים שונים של נמלים, מקורות המזון שלהם, תנאי המחיה וכן הלאה.

כל כמה זמן מבצעים הדברת נמלים?

התדירות של הדברת נמלים ירוקה תלויה בתחזוקה הקבועה ובהרגלי ההיגיינה. אפשר למשל לצמצם את תדירות ההדברה אם מקפידים לרוקן את הפח לעיתים קרובות, סוגרים היטב שאריות מזון ונמנעים מהשארת פירורים על השולחן.

בתוך כך, אנשי מקצוע יכולים להמליץ לבעלי בתים מה לעשות כדי לצמצם עוד יותר את הסיכוי להופעת נמלים. בין היתר, כדאי להם לאטום היטב קירות וסדקים ולחסום את הכניסה של הנמלים דרך חרכים בתקרה או בדלת.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top