מחסומים- כלי התרעה המספק לנו שקט נפשי

Image

אם בעבר הרחוק היינו רגילים לראות מחסומים לחנייה רק במקומות כמו חניונים ציבוריים או חניונים של בתי משרדים גדולים כיום אנחנו כבר רגילים לראות מחסומים גם בחניות של בתים פרטיים וכמובן בחניות של בתים משותפים.

הדבר הזה נגרם כתוצאה מתופעה הולכת וגוברת של חוסר כבוד הדדי וחוסר תרבות אשר גורמת לכך שאנשים חונים בחנייה אשר היא איננה החנייה שלהם ביודעין וגורמים לכך שבעל החנייה מגיע לחנייה שלו ואין לו היכן להחנות.

אז לפעמים יש לו מזל וישנו מקום חנייה ציבורי פנוי בקרבת מקום אשר הוא יכול להחנות בו לבינתיים מבלי שיפריע לאף אחד אך ברוב המקרים מדובר באזור בו כל החניות הן חניות פרטיות ולבעל החנייה המקורי לא יהיה היכן להחנות בגלל הרכב שחונה בחנייה הפרטית שלו. לאור התופעה הלא נעימה הזו התחלנו לראות מחסומים בבתים משותפים ובבתים פרטיים.

למחסומים ישנם מספר יתרונות בולטים כאשר אנחנו בוחרים להתקין אותם בחנייה שלנו. היתרון הבולט הוא כמובן שקט נפשי, אנחנו מגיעים בסוף יום לחנייה של הבית שלנו ויודעים שהיא ריקה כי אף אחד לא יכול להכנס אליה היות ובשביל לעבור את המחסום צריך שלט לחנייה.

רק מי שיש לו שלט יכול לעבור דרך המחסום ועל כן אנו מבטיחים לעצמנו שרק אנשים אשר מורשים להכנס לחנייה יוכלו באמת להחנות בה. אנו גם מונעים מאיתנו מצבים של בזבוז זמן של שעות של חיפושים אחרי הבן אדם אשר תפס את החנייה שלנו וגם מונעים מעצמנו אי נעימויות של שאלות של אנשים שונים האם הרכב שלהם או הם יודעים מיהו בעל הרכב.

בנוסף מחסומים הם גם כלי יעיל על מנת למנוע גניבות של רכבים. אדם אשר רוצה לגנוב רכב מסויים ורואה כי בחנייה בה הרכב חונה קיים מחסום, יחשוב פעמיים לפני שהוא גונב את הרכב, הרי מעבר לפריצה ולהתנעה של הרכב הוא גם צריך את השלט של המחסום, דבר אשר יכול לעכב את הגנב בעת גניבת הרכב ולגרום לתפיסתו. לכן מחסומים נחשבים ככלי הרתעה יעיל בפני גנבי רכב.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top