מטבחים זולים – כמה ולמה

Image

איכותו של מטבח תלויה במידה ניכרת בחומרי הגלם ממנו בונים את מטבח. כיום ישנם מספר חומרי גלם עיקריים המשמשים לבניית ארונות מטבח. איכות המטבח, כמו גם עמידותו ארוכת השנים, תלויים בחומרי הבסיס, כאמור. בבואנו לבנות מטבח חדש, או לתכנן מטבח עבור בית חדש, לא ראוי להתפשר על חומרים לא איכותיים מספיק; עלינו לבצע את המאמץ הנדרש, לברר ולבדוק מהם החומרים מהם המטבח שלנו מורכב.

המטבח בבית המודרני הוא מרכז הבית. לעיתים המטבח מחובר לסלון, כך שהוא החדר הראשון אותו אנו רואים וכמובן שגם האורחים, בעודם נכנסים לבתינו, בפעם הראשונה או האלף. מלבד זאת, המטבח הוא החלל הביתי בו אנו מבלים את מרבית זמננו, תוך בישול, אכילה ומפגש חברתי עם משפחה וחברים.

עין בוחנת על פרסומים

לעיתים מזומנות אנו נחשפים לפרסומים של מטבחים זולים; לפני שאנו נופלים למלכודת שטמנו לנו אנשי שיווק ומכירות כאלו ואחרים, ראוי שנפעיל את שיקול דעתנו ולא נבצע החלטה פזיזה למדי – כמו בחירה של פרויקט זול לבניית מטבח או שיפוצו; מטבח זול עשוי להיות מותקן מחומרים זולים, שאינם תמיד איכותיים ועמידותם אינה גבוהה כפי שהיינו רוצים. רמה ירודה של חומרי גלם עשויה להשאיר אותנו אמנם עם יותר מצלצלין בכיסינו, אך לאחר שנים מעטות אנו עשויים להתחרט על כך.

עם כל האמור, מטבחים זולים אינם בהכרח שם נרדף למטבח לא איכותי; כל שאנו אומרים כאן, הוא שכדאי לתת את הדעת באופן מעמיק יותר אודות האנשים העוסקים בבניית המטבח ולקבל מה שיותר פרטים אודות החומרים המשמשים לבנייתו, והמקורות המספקים חומרים אלו.

גופי ארונות המטבח מהווים בסיס למטבח. על גופים אלו אנו מניחים משטחי שיש, שאליהם מחברים דלתות, מסילות וחומרים איכותיים לבניית הגוף. החומר האיכותי ביותר למטרה זו הוא עץ "סנדוויץ"". עץ זה מורכב מכמה שכבות עץ גבון המודבקות אחת על השנייה – מה שיוצר פלטה איכותית ואיתנה, כמו גם עמידות ארוכת שנים.

חומרי גלם בעלי איכות נמוכה שאינם מומלצים לשימוש, כוללים את הסיבית: מדובר בפלטה המורכבת מגרגרים דחוסים, אשר במגע עם מים מתנפחות ומתעוותות, כמו גם יצירת ריקבון מידי של גוף הארון.

אנשי מקצוע לתכנון מטבחים זולים

אל לכם להלקות את עצמכם יותר מדי במידה שאינכם מחזיקים בהבנה מעמיקה בעולם המטבחים. ישנם מומחים בשטח שישמחו להעניק לכם עצה המגובה בניסיון רב ובשנים של עבודה מקצועית על פרויקטים שונים בתחום המטבחים הביתיים על סוגיהם.

https://www.youtube.com/watch?v=iCpC7Vl6jo0

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top