צבא האח הגדול סקר הדחה

צבא האח הגדול סקר הדחה

התכנית האח הגדול כבר לא משודרת אבל היא בהחלט נוכחת בעולם הבידור ובשיח הציבורי בישראל. אם אנחנו רוצים להיות מעודכנים 24 שעות ביממה אחר הדיבור שיש על התכנית ברשתות החברתיות ובאינטרנט כדאי לנו להיות מעודכנים במה שקורה עם צבא האח הגדול סקר הדחה. ככל שנהיה מעודכנים יותר עם מה שקורה עם התכנית הפופולארית כך נוכל להפיק ממנה הנאה רבה יותר והתכנית תסב לנו הרבה יותר עניין ותמלא אחר הסקרנות הטבעית שלנו.

צבא האח הגדול סקר הדחה – לעקוב אחר התכנית ללא הפסקה

צבא האח הגדול סקר הדחה יאפשר לנו לעקוב אחר התכנית ללא הפסקה ולדעת מה קרה אחרי התכנית לכל המתמודדים שאנחנו הכי אוהבים והכי אהבנו בעונות השונות שלה. את צבא האח הגדול הקים שי חי – אחד המתמודדים הכי מרכזיים שהיו אי פעם בתולדות השידורים של התכנית בערוץ שתיים. שי חי היה מתמודד שנוי במחלוקת והיו רבים שאהבו והעריצו אותו בעוד אחרים חשו כלפיו חוסר קבלה ואישור. ההשתתפות של שי חי בתכנית הפכה אותו לאחד האנשים הכי מפורסמים במדינה והוא מככב ללא הרף בעיתונים ובחדשות הבידור. העניין שיש בציבור לשי חי הוביל לכך שיש לו הרבה מאוד מעריצים ולכך שיש לו השפעה רבה עליהם ועל תהליכי קבלת ההחלטות שלהם בתחומי חיים שונים ומגוונים.

צבא האח הגדול סקר הדחה – לתמוך במתמודדים שאנחנו אוהבים

צבא האח הגדול סקר הדחה יכול לאפשר לנו כל פעם מחדש להמשיך ולתמוך במתמודדים שאנחנו אוהבים מהתכנית. במהלך תולדות התכנית היו בה הרבה מאוד מתמודדים שונים ומגוונים כאשר כל אחד מהם ייצג חלק אחר בתרבות הישראלית. הרב תרבותיות בישראל הפכה להיות הרבה יותר עשירה ומגוונת בזכות התכנית והמשתתפים השונים שהיו בה שכללו אנשים מהמגזר החרדי, הדתי לאומי, הערבי, הקהילה הגאה, רווקים, אנשים בעלי משפחות ועוד… . כלל המשתתפים בתכנית היו מעניינים מאוד וגרמו לשיח הציבורי בישראל ולחברה בישראל להתעמת עם נושאים בעלי מחלוקת ועניין שגרמו לחיים בארץ להיות בסופו של דבר טובים יותר עבור כולם

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top