לשכת עורכי הדין מתמחים

Image

אחד הרגעים היותר קשים ואינטנסיביים בחייו של עורך דין הוא המעבר מהיותו מתמחה במשרד עורכי דין להיות עורך דין מן המניין אשר יכול להיות רשום בלשכת עורכי הדין. התהליך המורכב והארוך הזה מתחיל ברגע בו מסיים הסטודנט את לימודי המשפטים במוסד האקדמי בו למד ועובר למשרד עורכי הדין אליו הוא התקבל לתקופת ההתמחות. במהלך ההתמחות עובדים המתמחים במשרד בו הם עובדים תחת עורך דין בכיר שחונך אותם במשך כל תקופת עבודתם על מנת שיתנסו כמה שהם יכולים בביצוע עבודות משפטיות, הכנות להופעה בבית משפט, עבודה אל מול לקוחות וכדומה.

לאחר תום תקופת ההתמחות שהינה תקופה בת שנה, מסיימים המתמחים את השלב הפרקטי של לימודי המשפט ומתחילים ללמוד לבחינות המועצה של לשכת עורכי הדין. בחינות לשכת עורכי הדין עבור המתמחים הוא שלב סיזיפי ביותר שכן רובם ככולם מוצאים את עצמם במשך תקופה של מספר חודשים ארוכים לומדים לאותן בחינות מהבוקר עד הערב, כאשר היקף החומר לבחינה כולל את כל החוקים של מדינת ישראל בכל התחומים. לאחר מעבר של הבחינה בהצלחה יכולים להרשם המתמחים בלשכת עורכי הדין בתור עורכי דין מן המניין וביכולתם לחפש עבודה בתחום המשפטי בהם המתחמים מעוניינים לעבוד בעתיד.

לשכת עורכי הדין הינה הגוף שאחראי על הכשרת עורכי הדין בישראל, היא אחראי על בחינות הקבלה ללשכה בתור עורך דין וכמו גם על אימון המתחמים. במקביל דואגים בלשכת עורכי הדין לארגן כנסים מקצועיים בנושא המשפט כאשר אחת לשנה נערך כנס שנתי של לשכת עורכי הדין בישראל בו ניתן למצוא מספר רב של הרצאות בתחום המשפט.

 

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top