מהם הבלוגים המומלצים בישראל?

Image

תחום הבלוגים בישראל החל את פריצתו הרצינית בשנת 2001

תחום הבלוגים החל את דרכו בישראל בצורה מקרטעת במקצת. בתחילה, פתיחת בלוגים ותחזוקם היה תחביב השמור במיוחד לבני נוער, ורוב התוכן הנכתב עסק בחיי המשפחה, חברים והגיגים אישיים. עם כניסתם לשוק של אתרי ותכנות שיתוף הקבצים כגון פייסבוק וווטסאף, הם הפכו לקרקע העיקרית לעיסוק בתחומים אלו, והבלוגים היו חייבים למצוא מחדש את יתרונם היחסי. אמנם, בלוג מאפשר סביבה יותר אינטימית ופחות חשופה לחשיפה אישית מאשר דף פייסבוק הפרוץ לכל, אך עדיין ענף בלוגים היה חייב למצוא יתרונות יחסיים נוספים לעומת האלטרנטיבות. עם כניסתם של אוכלוסיות מבוגרות יותר לתחום, החלו הבלוגים הפופולאריים להתמקד גם בתחומי עניין ספציפיים, ולהוות מקום לחלוקת ידע והחלפת רשמים בתחומים שונים.

הבלוגים המומלצים בישראל הינם בלוגים אשר עוסקים בתחומי עניין ספציפיים

כאמור, בלוגים מהווים מקור כמעט בלתי נדלה של ידע, ומקומות אינטימיים לחלוקת מחשבות ורגשות עם אחרים. חשוב מאוד לבחון את המידע המתקבל מהם בשבע עיניים, מכיוון שלצד בלוגים מומלצים אשר מכילים מידע ערכי, קיימים עצות של מומחים בעיני עצמם. בישראל, מספר רב של בלוגים מומלצים בעברית, אשר עוסקים בתחומי מידע מגוונים, ביניהם:

  • סינמסקופ: מופעל על ידי מומחה הקולנוע יאיר נווה. הבלוג עוסק בהמלצות על סרטים שונים, תוך התמקדות בסינמטקים שונים. יאיר נווה המפעיל אותו, כתב לעיתונים שונים ביקורות קולנוע במשך שנים רבות, ובעל ידע רב בתחום מה שהופך את הבלוג שלו למוביל רשימת בלוגים מומלצים בתחום הקלונוע.
  • מאבד תמלילים: מודבר בבלוג העוסק בטכנולוגיה ובגאג'טים חדשניים, כמו גם בהעברת מידע על בדיחות רשת מומלצות. יובל דרורי הממליץ הינו אחד מהכתבים הטכנולוגים של ידיעות האחרונות, ואחראי באופן אישי לרובם המוחלט של התכנים העולים בבלוג (מה שמעניק הבטחה מסוימת לאיכותם).
  • פלאש: מדובר בראשון מרשימה מכובדת של בלוגים מומלצים העוסקים בצילום. פרגית מפעילת הבלוג, מתעדת במשך שנים את חייה דרך עדשות המצלמה הרבות שברשותה, ודרך התמונות חולקת מידע על חייה האישיים ועל שיטות צילום ועיבוד תמונות מתקדם.
  • הפנקס הפתוח: מדובר בבלוג העוסק בשירה ובכלל באמנות הכתיבה. העמקה בבלוג עשויה להיות מאתגרת בהחלט לאנשים מסוימים, אשר יתקשו להבין את העניין בכתוב. למרות זאת, מדובר בעולם תרבותי שלם המרוכז במרחב האינטרנטי של הבלוג, המאפשר צלילה והתעמקות רבה בכל יצירה.

חשוב להיזהר בעת הגלישה והמעבר בין דפי בלוג

בלוגים שונים והשיטוט בהם מהווים דרך מהנה ומלמדת להעברת זמן פנוי. כאמור, ישנם מספר כללי אשר חשוב להקפיד עליהם בעת המעבר בין דפי בלוג שונים. הראשון, אל תבצעו שום תהליך או המלצה מבלוג ללא ייעוץ מקצועי רשמי, בעיקר בתחומים הנוגעים לבריאות ותזונה. השני, ווירוסים ותוכנות זדוניות רבות מותקנות על דפי בלוג והפניות לא מפוקחות. שימו לב לאן אתם גולשים, והשתמשו באנטי ווירוס מעודכן.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top