מה זה סנטף ויתרונותיו

Image

רבים מאיתנו שמעו אולי מספר פעמים במהלך חייהם את המילה סנטף אך לא בהכרח יודעים על מה מדובר ולמה בדיוק אנחנו מתכוונים כאשר אנחנו מדברים על סנטף, אך הסנטפים נמצאים בשימוש נרחב מאוד בתעשייה ובשימוש נרחב עוד יותר במגזר הפרטי תודות למספר יתרונות משמעותיים שיש לו על פני חומרים אחרים שמציעים את אותו פתרון.

אז בואו תרשו לנו לעשות לכם מעט סדר בראש ולהסביר לכם מהו בדיוק סנטף ומהם השימושים בו, שכן נעשים שימושים רבים כל יום בסנטפים ברחבי הארץ והעולם, ולאחר שתקראו את ההסבר ודאי תאמרו לעצמכם שידעתם כל הזמן מהו סנטף.

סנטף הוא לוח פוליקרבונט  גלי אשר אשר מטרתו היא להוות סוכך פלסטי שקוף על מקומות בהם נמצאים אנשים או חפצים ולהגן עליהם מפני קרינת השמש ומפני חדירת מי גשמים.

את הסנטפים נראה בדרך כלל מוצבים על פני פרגולו באזורי ישיבה גדולים על מנת לסוכך על היושבים בה, נראה אותם באצטדיונים גדולים, שוב במטרה לסוכך על יושבי האצטדיון בפני קרינת השמש ומפני גשם בזמן משחק כדורגל, ולעיתים  על חממות במקרים בהם נרצה לגדל יבול אשר לא דורש מים רבים.

יתרונותיו של הסנטף

היתרון המרכזי של הסנטף הוא שהוא מאוד קל לעיבוד וההתקנה שלו היא פשוטה מאוד.

העובדה שההתקנה שלו היא פשוטה תורמת רבות להיותו פתרון נפוץ בשוק הן במגזר הפרטי בבתים וחצרות של אנשים והן במגזר העסקי במפעלים, אצטדיונים כפי שציינו ועוד מקומות רבים אחרים.

הסנטף הינו קל משקל, כך מעבר לעובדה שקל מאוד להתקין אותו תוכלו לעשות זאת בעצמכם ובכך לחסוך עלויות של פועלים והובלה שהייתם צריכים לשלם אם הייתם מבקשים להתקין פתרון קירוי אחר ולא סנטף.

העובדה שהסנטף קל לעיבוד תורמת לגמישות הרבה של המוצר שכן תוכלו לדרוש לכם מהיצרן סנטף במיוחד במידות שלכם על פי הצרכים האישיים שלכם, גם מבחינת גדלים כאלה או אחרים וגם מבחינת צבעים.

כך שאם תרצו סנטף בגודל מסויים ובצבע מסויים על פי בחירתכם לא תהיה שום בעיה לייצר לכם אותו.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top