מטבחים כפריים תמונות

מטבחים כפריים תמונות

שאלתם את עצמכם פעם, מאיפה אתם מקבלים את ההשראה שלכם. בין אם מדובר ברעיון שקשור בעבודה שלנו, בפרוייקט שאנו עובדים עליו או בתהליך עיצובי שאנו עושים – השראה היא דבר חשוב שיכול רק לעזור בהשלמת התהליך ובגיוס רעיונות. במאמר הבא נעסוק בקשר שבין השראת המגיעה לדוגמא מתמונות לבין עיצוב מטבח כפרי. מטבח כפרי הוא אחד המטבחים הפופולאריים ביותר בקרב משפחות ישראליות. הוא מאופיין בשילוב של צבעים חמים, שימוש בחומרי גלם כמו עץ גושני מלא ואיכותי והמטרה שלו היא קודם כל ליצור אווירה ייחודית, חמה ומשפחתית. אם אתם מחוברים לרעיון הכפרי ולאווירה שעליה הוא מתבסס, תוכלו לעיין במגוון של תמונות המציגות סוגים שונים של מטבחים כפריים.

מה תוכלו לקבל מהתמונות?

רעיונות – בעזרת הצפייה בתמונות תוכלו לדמות את המטבח שלכם ולבצע התאמה לחלל שברשותכם. תוכלו לקחת את התמונה עצמה, להדפיסה ולגזור אותה וכך להשוות את מיקום הדברים בהתאם למטבח העתידי שלכם. תמונה יוצרת מציאות, יוצרת חזון ומאפשר להביא את הרעיון הכללי שלנו לידי מימוש. מכמה תמונות ניתן לשלב כמה רעיונות וכך מתמונה אחת לקבל רעיון לפינת ישיבה, מתמונה אחרת רעיון לאי מרכזי, מתמונה נוספת איך ייראו הארונות של המטבח ולבסוף לבחור בעזרת תמונות ממגזינים אביזרים משלימים כמו פוסטרים, שעון ואביזרים נוספים שישלימו את מראה המטבח הכפרי.

צבעים – בעזרת התמונות תוכלו להבין איזה צבעים, חומרי גלם ומרקמים משתלבים אחד עם השני ואיזה ממש לא. במגזינים של עיצוב לדוגמא, ניתן לצפות בתמונות מטובי המעצבים ויצרניות המטבחים ברחבי העולם וכך ליצור בתקציב שלכם את המטבח הכפרי עליו אתם חולמים. זכרו מטבח כפרי משמעותו עץ מלא הבא לידי ביטוי הן בארונות והן בפינת הישיבה. הצבעים בהם משתמשים במטבחים כפריים הם צבעים על בסיס גווני השמנת, תכלת, ירוק בהיר ושאר פסטליים. יחד עם זאת, בכדי ליצור מראה כפרי שאינו כבד מדי נהוג לשלב את חומר המתכת באמצעות שימוש באביזרים משלימים כמו ידיות הארונות והמגירות, גילופים למינהם, אביזרי תלייה ועוד.  אנחנו מקבלים את ההשראה שלנו מתמונות וסרטונים – ואתם?

https://www.youtube.com/watch?v=MO1lZpo43LA

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top