סוככים מחיר – כיצד קובעים את הערך של הסוככים השונים?

  • Home
  • בעלי מקצוע
  • סוככים מחיר – כיצד קובעים את הערך של הסוככים השונים?
Image

קיבלתם החלטה חכמה מאד להתקין סוככים עבור הבית, החצר, החניה, העסק, או כל מתחם אחר שברשותכם. מכאן אתם כמובן מתחילים לבחון את הסוגים השונים של הסוככים, בודקים כיצד אפשר יהיה לסגור ולפתוח אותם, כיצד מעצבים את הסוככים, ועוד. כמובן שיש היבט אחד שאתם לא שוכחים לבדוק בשום שלב – וזה ההיבט של מחירי הסוככים. סוככים מחיר יכול להיקבע לפי קריטריונים שונים, ולעולם לא לפי קריטריון אחד בלבד. לעתים גם יש תתי-השפעות על המחיר, שתלויות בסוג ספציפי של הסוכך שאתם בוחרים, ואנו נתמקד בכך גם בפוסט שלפניכם.

להבין את קביעת המחיר לסוכך

  • קביעה לפי גודל – אין ספק שאחד הקריטריונים החשובים ביותר שישפיע על סוככים מחיר, קשור לגודל שלהם. סוכך שהוא גדול יותר, יעלה גם יותר. עם זאת, ההשפעות על הגודל משתנות בהתאם לסוגי הסוככים שאתם תזמינו. למה הכוונה? אם תבחרו למשל בסוכך מרקיזה, שם כל תוספת של מ"ר אחד לגודל של הסוכך – יעלה את המחיר. לעומת זאת, אם תיקחו סוככים אחרים קצת יותר פשוטים, כמו סוככי זרועות, הרי ששם העלייה במחיר היא בקפיצות לפי הדגמים השונים. כלומר – לא כל תוספת של מ"ר אחד תעלה את המחיר, אלא פשוט קיימים כמה דגמים שונים, בגדלים מוכרים (למשל דגם של 2 על 3 מטר, של 3 על 5 מטר וכיו"ב) ובהתאם לכך המחיר ייקבע בעתיד. כמובן שישנם גם סוככים נגללים לגמרי – כמו למשל סגירות חורף, שעבורן יש מחירון מיוחד בהתאם לגודל שלהן.
  • חשמלי או ידני – עוד השפעה חשובה מאד על סוככים מחיר היא כמובן בשאלה האם מדובר על סוככים ידניים או סוככים חשמליים. אם אתם בוחרים בסוכך חשמלי, קחו בחשבון כי תצטרכו להתקין מנוע שיחובר לסוכך, והוא יכול כמובן לייקר את העלויות של הסוכך, בנוסף לתפעול השוטף שלו. לעתים התקציב שלכם יכול בהחלט להכריע את ההחלטה לכאן או לכאן. יש מקרים שבהם אף אין זה כה דחוף להתקין בהכרח סוכך חשמלי ואפשר להעדיף את הסוכך הידני הזול יותר. עם זאת, אם אתם משתמשים באופן קבוע בסוכך, והוא נפתח ונסגר כל יום, אולי כדאי להשקיע קצת יותר בסוכך החשמלי – שיאפשר לכם ליהנות יותר מהתכונות של הסוכך.
  • חיישנים מיוחדים – אם אתם מתקינים סוככים חשמליים, דעו כי הקביעה של סוככים מחיר מושפעת גם מחיישנים שתחברו אליהם. ניתן למשל להתקין להם חיישנים שיסגרו את הסוכך אם הם מזהים רוח חזקה, סוככים שיזהו מתי אור השמש פועל בחוזקה ויפתחו את הסוכך, וכיו"ב.

ומהם המחירים אשר יצפו לכם?

טווח המחירים הצפוי עבור הסוככים הוא כמובן רחב מאד. סוככים זולים יחסית בסגירות פשוטות יכולים בין 1,500 ל2,000 ש"ח בלבד. סוככים גדולים יותר, מורכבים יותר, ועם מנעו חשמלי כמובן יתייקרו. הטווח הממוצע למחיר עומד כיום בין 3,000 ל10 אלף ש"ח – והסוככים היוקרתיים והמורכבים ביותר גם יכולים לעלות מעבר לרף הנ"ל.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top