עריכת סרטונים במחשב

עריכת סרטונים במחשב

יש לכם מחשב ובדיוק בת הדודה מתחתנת. פונים אליכם כי יודעים שיש לכם מושג וחצי יותר מהדודה שעוד מעט יוצאת לפנסיה. אז אתם מתיישבים מול המחשב ומתחילים להוריד מהרשת כל מיני תוכנות שאין לכם מושג עד כמה הם יעילות או האם הם באמת יתאימו לסרטון חתונה שאתם מתחילים לחשוב עליו בראש שלכם. עריכת סרטונים במחשב היא קלה יותר מאשר מה שרוב האנשים חושבים, אבל הרבה אינם יודעים שהם לא צריכים למהר ולחפש ברשת, יש בכל מחשב תוכנת עריכה פשוטה העונה בדרך כלל לרוב הצרכים של המשתמשים הממוצעים.

"ווינדוס מובי מייקר" היא תוכנה שכבר מותקנת במחשב. היא כמובן שייכת לחברת מייקרוסופט שיעשו הכול רק כדי שתשתמשו בתוכנה שלהם. אופן ההפעלה היא פשוטה כמו גם השימוש בתמונות וקבצי הסאונד שיש לכם במחשב.

התצוגה של התוכנה ידידותית מאד ובנויה משלוש חלקים עיקרים: סרגל העריכה, חלון חומרי הגלם וחלון של התוצר.
נתחיל עם חלון חומרי הגלם, שם מאוחסנים כל אותם התמונות שבחרתם וגם קובץ סאונד. בעדכונים של התוכנה הם הוסיפו את הסמן שאמור להגיד לכם אם התמונה מופיעה כבר בסרגל העריכה על מנת שתהיו מסודרים עם הברכות של החברים והתמונות הלא מצחיקות של הדודה מירושלים. בסרגל העריכה שלרוב נמצא התחתית המסך, יש אפשרות לראות את כל מה שנמצא בעבודה. כן, יש דימיון רב בין התוכנה הזו למשהו כביכול מקצועי. זה רק נדמה לנו כמו התסרוקת של רוחל'ה מברכת הבר מצווה כדי להצחיק ולהביך כמה שיותר את החתן. אחת האפשרויות הפופלאריות של התוכנה הזו היא לתת למשתמש לשחק ככל העולה על רוחו באופציות המעברים. שם אחרי זה אנחנו מקבלים ממש חגיגה לעיניים כאשר הברכות מוקראות כאילו באלתור ואתה כל פעם מתוודע לשלב נוסף בתעתועי עיניים במעברים בין האנשים. עריכת סרטונים במחשב פתאום נראית עבודה של מישהו עם הרבה זמן פנוי מידי ואולי גם מנות גדולות של שוקולד בזמן העריכה.

לסיכום התוכנה ממש מומלצת למשתמשים הקלים שרק רוצים לעבור בשלום את החתונה או האירוע שאליהם התנדבו. מומלץ בחום להישאר בפשטות ולא להגזים באופציות העריכה השונות כיוון שזה רק עושה קולות של מקצועי.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top