פיצה נאפולי קרית שמונה

Image

פיצה נאפולי קרית שמונה נחשבת לאחת הפיצריות הטובות ביותר באצבע הגליל ואיזור הצפון כאשר רבים מתושבי האיזור נוהגים לפקוד את פיצה נאפולי כאשר הם נמצאים באזור קרית שמונה. פיצה נאפולי ממוקמת במקום מרכזי בקרית שמונה בסמוך לבית החייל ברחוב טשרניחובסקי, דבר המאפשר לשירות המשלוחים שלהם להיות יעיל ומהיר שכן הפיצריה קרובה לכל מקום בעיר ותודות לכך האוכל מגיע חם כאילו הפיצה רק הרגע יצאה מהתנור. הפצרייה הותיקה שהוקמה לפני מעל לעשרים שנה נחשבת לכזו שמגיעה תמיד בזמן אליו התחייבה אל הלקוח, כאשר הפיצה חמה והלקוח מרוצה.

בפיצה נאפולי קרית שמונה לא סתם קיבלו את השם והמוניטין החיובי שיש למקום הוא נבנה בעשרים השנים האחרונות בזכות הרבה עבודה קשה אשר מתחילה בכל יום מוקדם בבוקר כאשר מכינים ולשים בצק חדש לאפיית הפיצות של אותו יום כאשר בשום פנים ואופן לא שומרים בצק שהוא אינו טרי מימים קודמים. בנוסף שמים בפיצה נאפולי קרית שמונה דגש חשוב מאוד על חומרי הגלם כאשר הגבינת מוצרלה היא מהאיכותיות בשוק ובשום פנים ואופן לא משתמשים בפיצה נאפולי קרית שמונה בתחליפי גבינה כמו בפיצריות אחרות. את רסק העגבניות לרוטב אנחנו מכינים לבד בעזרת מתכון ישן אשר מלווה אותנו שנים רבות. גם את התוספות אנחנו חותכים באותו יום כך שכל מרכיב בפיצה יהיה איכותי וטעים על מנת לתת לכם את הפיצה הכי טעימה וטרייה שניתן.

בין אם תחליטו להזמין את הפיצה שלכם הביתה ובין אם תחליטו לצאת לבילוי ולאכול אותה במסעדה שלנו ולהנות מהפיצה כאשר היא חמה ישר אחרי שיצאה מהתנור, העובדים המסורים שלנו יעניקו לכם את השירות הטוב ביותר שאפשר לקבל כאשר אם מדובר על משלוח תקבלו יחס נעים ומשפחתי בטלפון בעת מסירת ההזמנה ועד הרגע בו יגיע אליכם השליח האדיב שלנו וימסור לכם את הפיצה, כאשר גם אם תחליטו להגיע למסעדה תהנו מהשירות האדיב של צוות המלצרים שלנו ומהמטעמים אשר יוצאים מהמטבח ותנור הלבנים הישן והייחודי שיש לנו במסעדה אשר נותן את הטעמים הייחודיים לפיצה שלנו.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top