שולחנות קקל עם פרגולה – לארח בסטייל, לשבת בצל

  • Home
  • כללי
  • שולחנות קקל עם פרגולה – לארח בסטייל, לשבת בצל
שולחן קקל עם פרגולה

רהיטי עץ הפכו להיות להשקעה נפלאה ומשתלמת במיוחד בחצרות, מרפסות ואזורים חיצוניים נוספים מכמה סיבות.

  1. משתלבים עם הנוף של הגינה העץ מגיע מהטבע ולכן כאשר אנו מעצבים את הגינה שלנו, רהיטי עץ הם הבחירה המושלמת. השילוב בין רהיטי העץ לתוחם דשא סינטטי מקצועי, לעצים, לפרחייה ולצמחים הוא שילוב הרמוני שתורם רבות למראה העיצובי של הגינה כולה ויוצר מאין רוגע, שלווה ופסטורליות.
  2. השקעה לטווח ארוך, עמידות וחוזק לחומר העץ יש יתרונות רבים, בעיקר כאשר מדובר בתנאים כמו שיש בחוץ. עצם העובדה שמדובר בחומר טבעי שגם ככה נמצא בחוץ, הדרך לשמר אותו היא פשוטה מאוד. העץ עמיד בפני לחות, שמש, יובש ומזיקים, לא מתכלה ולא מפתח קורוזיה ולכן כאשר אנו בוחרים לרכוש רהיטי עץ לגינה שלנו אנו נהנים מהשקעה מעולה לטווח הארוך.
  3. חומר גמיש, אפשר ליצור ממנו הכל העץ הוא חומר חזק ועמיד, ניתן ליצור ממנו איזו צורה שרוצים: שולחנות עגולים או מרובעים, ספסלי עץ, פרגולות מעץ בקיצור ניתן לעצב את הגינה באיזו דרך שרוצים.
  4. מגוון של סגנונות יש המון סוגים של עצים שמתאימים לעיצוב הגינה כמו עץ אורן, עץ אלון, עץ איפאה, עץ טיקניתן להזמין רהיטי עץ ולעצב אותם בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עלינו תוך כדי התחשבות בתקציב

על שולחנות קקל מעץ עם פרגולה שמעתם?

שולחן קקל הוא בעצם שולחן שעשוי מפלטות איכותיות מעץ מלא שבעצם יוצרות שולחן ושני ספסלים המחוברים אליו משני צידיו. אלו הם בעצם אותם שולחנות וספסלים שאנו יושבים עליהם כאשר אנחנו יוצאים לפיקניקים בחיק הטבע. העניין הוא שבטבע, מה שיוצר את הצל זה בעצם העצים, הרי אותם שולחנות ממוקמים בעיקר בגינות ציבוריות, פארקים, יערות וחורשות. כשאנו בוחרים לעצב את החצר או המרפסת שלנו עם שולחן קקל, לאו דווקא יהיה באותו מקום צל. בשביל זה המציאו פתרון גאוני שולחן קקל עם פרגולה . מוצר שמאפשר לחסוך במקום, נותן אופציה מדהימה לארח או אפילו סתם לצאת החוצה עם הילדים ביום נעים לארוחת ערב קלילה ביחד.

שולחן קקל עם פרגולה

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top