שיווק דיגיטלי מחיר

Image

כיום כל עסק שהוא, קטן או גדול, מקומי או בינלאומי, לא משנה מאיזה תחום או מאיזה ענף, יודע כי אחד התחומים החשובים ביותר שצריך לפעול בהם למען קידום העסק הוא השיווק הדיגיטלי.

רשת האינטרנט התפתחה מאוד בשני העשורים האחרונים והפכה לאחת הפלטפורמות המוצלחות והמובילות שיש כיום לקידום עסקים היות ושם עוברת מידי יום כמות עצומה של אנשים, כאשר הנוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות הפכה אפילו לקריטית בשנים האחרונות עם כניסתם של אתרים כמו פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד.

אותה כמות עצומה של אנשים אשר נמצאת באותם אתרים מחייבת את העסקים אשר מפרסמים את עצמם להיות נוכחים בהם.

דוגמאות לכך ניתן למצוא בכל מקום ברשת היות וכיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה גדולה אשר מכבדת את עצמה שאין לה ערוץ יוטיוב, עמוד בפייסבוק ופרופיל באינסטגרם.

כיום ישנם מספר רב של חברות אשר עיקר פועלן הוא ניהול השיווק הדיגיטלי לאותם חברות בעוד וישנם חברות, בעיקר החברות הגדולות אשר מנהלות את השיווק הדיגיטלי בעצמן.

השיווק הדיגיטלי כאמור הפך למקצוע כאשר המטרה בו היא לעורר את כמות העניין הגבוהה ביותר שניתן לייצר.

למשל לעלות לאינסטגרם או לעמוד הפייסבוק של החברה תמונה או סרטון אשר יגררו תגובות רבות ומספר רב של צפיות היא המטרה במחשבה ובעשייה היום יומית של אותן חברות – לעורר עניין וליצור מקסימום חשיפה.

מחיר שיווק דיגיטלי שנעשה על ידי חברות חיצוניות משתנה ונתון בנפח הפעילות שהחברה דורשת  מנותנת השירות שלה כאשר המחיר  עשוי להיות מאות שקלים לפוסט מוצלח שמביא חשיפה גבוהה לחברה.

ישנם חברות אשר גובות סכום קבוע במחיר השיווק דיגיטלי והוא כולל בתוכו את ניהול עמוד הפייסבוק של החברה, ערוץ יוטיוב, ודף אינסטגרם ומחיר של שיווק כזה עשוי להגיע לעד אלפי שקלים בחודש ויותר.

חברות רבות נוהגות דווקא כן לעבוד עם מיקור חוץ כאשר מדובר בניהול השיווק הדיגיטלי היות וחברה מקצועית אשר זהו עיקר עיסוקה יכולה להביא תוצאות הרבה יותר טובות בטווח הארוך מאשר אם מי שינהל את השיווק הדיגיטלי יהיו אלו אנשי החברה כאשר להם אין נסיון מוכח בתחום הזה.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top