שלושה דברים שצריך לדעת לפני שאתם ממהרים להחליף קרמיקה למטבח שלכם

  • Home
  • בעלי מקצוע
  • שלושה דברים שצריך לדעת לפני שאתם ממהרים להחליף קרמיקה למטבח שלכם
Image

מידי כמה שנים, אתם אולי שוקלים להחליף את הקרמיקה הקיימת במטבח שלכם. לפעמים זו החלפה של כמה אריחים חדשים באריחי קרמיקה למטבח ישנים ופוגעים, ולעתים מדובר ממש על החלפה של כלל הקרמיקה במטבח. כך או כך, יש כמה דברים שתמיד חשוב לדעת לפני שאתם ממהרים לבחור באריח כזה או אחר. כדאי לקרוא לפני שקונים – כי זה יכול לחסוך לכם הרבה מאד טעויות בהמשך.

אז מה חשוב לדעת?

  1. הסרת האריח הישן – קודם כל, לפני שבורחים קרמיקה למטבח, כדאי לדאוג להסרת האריחים הישנים. זה דווקא פחות בעייתי להסיר קיר שלם של אריחים, ויותר מורכב כשצריך להחליף אריחים בודדים. במצב כזה, דכאי לקנו תסכין יהלום מיוחדת שכיולה לחדור דרך החיבורים שבין האריחים. עם זאת, שימו לב כי המרווח בין אריח לאריח חייב להיות לפחות 3 מ"מ, וזאת על מנת שהסכין לא תפגע גם באריח התקין שאור להישאר במקומו.
  2. עובי האריח – זה משהו שלעתים מתעלמים ממנו, למרות שהוא קריטי. העדיפו תמיד לבחור אריחי קרמיקה למטבח שיהיו בעובי דומה לאריחים שאליהם הם יחוברו. אם אין לכם יכולת לדעת מה עובי האריחים הישנים, העדיפו לבחור באריחים דקים יחסית. מדוע? אם האריח דק יחסית תמיד אפשר למרוח עוד שכבת דבק ואז הוא יהיה בגובה שווה. אבל אם האריח עבה מידי אין בעצם מה לעשות בנידון וצריך לבחור אריחים חדשים, ועדיף להימנע מכך.
  3. מתי לשים את החומר המילוי? – שימו חומר מיוחד למילוי בין האריחים של קרמיקה למטבח, ולא שמים אותו מיד אחרי שהקרמיקה הוצבה במקומה. מדוע? משום שהקרמיקה עלולה עוד קצת לזוז. יש להמתין כיממה שלמה מהרגע שסיימתם להדביק את כל האריחים – ורק אז להשתמש בחומר למילוי ביניהם.

האם אפשר לבצע הכל לבד?

זה תלוי כמובן בשאלה כמה אריחים אתם רוצים להחליף, האם יש לכם ניסיון בנושא, או פשוט גישה טובה לעבודות בבית. כמובן שבמידת הצורך, אפשר גם לפנות לאיש מקצוע אשר יסייע לכם בהחלפת האריחים במטבח, וכך העבודה תהיה בוודאות מהירה ומקצועית.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top