כללית און ליין

Image

בעולם דינמי בו ההתקדמות של רשת האינטרנט פורצת בכל יום לעוד ועוד תחומים שונים וחדשים,

אנו עדים לכך שעסקים רבים מנצלים את רשת האינטרנט על מנת לשדרג את שירות הלקוחות ולתת ללקוח חווית קנייה פשוטה ונוחה.

אחד הארגונים שלקח את השימוש ברשת אינטרנט לכיוון שונה וחדשני הוא ארגון הבריאות "כללית" עם מתיחת הפנים בשירות הלקוחות שנראית כללית און ליין.

במסגרת כללית און ליין כל מה שעמד לנגד בכירי קופת החולים הוא למנוע את בזבוז הזמן של הלקוח כאשר הוא זקוק לשירותי הבריאות, ולקצר משמעותית את זמן ההמתנה שלו בתור לשירותים שונים.

בין אם מדובר בשירותי מעבדה, דרך זימון תורים ועד התייעצות עם רופא.

כאשר אנו בתור לקוחות צריכים את השירותים שונים של קופת החולים אחד הדברים שאנו יותר נרתעים מהם אלו הם התורים האינסופיים, בין אם זה בהגעה לקופת החולים ובין אם זה בטלפון.

כללית און ליין שמה סוף לדאגה הזאת ומעניקה לנו חווית לקוח שונה.

כאשר אנו רוצים להזמין תור למשל, אנו נוהגים לצלצל למוקד הזמנת התורים של קופת החולים ולעיתים להמתין על קו הטלפון במשך מספר דקות.

באמצעות מערכת כללית און ליין יכולים חברי קופת החולים כללית להזמין תור באתר האינטרנט לרופא שלהם מבלי להמתין אפילו דקה אחת.

דבר נוסף שמקצר משמעותית את זמני ההמתנה של הלקוחות הכללית באמצעות מערכת כללית און ליין היא שהלקוחות יכולים להתייעץ עם רופא דרך אתר הכללית.

הדבר עוזר רבות לפציינטים רבים שכן באמצעות שיחת וידאו אחת באינטרנט עם רופא הם יכולים לחסוך שעות רבות של המתנה לתור במרפאה של הרופא.

כמובן שהדבר אינו מחליף טיפול רפואי אך במקרה בו רוצים להתייעץ עם הרופא בנוגע לדבר מסויים, שיחה ברשת האינטרנט תחסוך מאיתנו קביעת תור, נסיעה למרפאה, המתנה במרפאה ועוד.

בנוסף ניתן לקבל בכללית און ליין את תוצאות הבדיקות שערכתם בקופת החולים ולהדפיסם בבית במקום להגיע פיזית אל קופת החולים ולקבל את תוצאות הבדיקות מהמחשב שנמצא בקופת החולים.

אתר כללית און ליין מעניק חווית משתמש שכמותה עוד לא נראה בארץ בתחום הבריאות.

https://www.youtube.com/watch?v=_z7bsAOCIQ8

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO
2 Comments Text
  • najlepszy sklep הגיב:
    התגובה ממתינה לאישור. זוהי תצוגה מקדימה, התגובה תהיה גלויה לאחר אישורה.
    Wow, fantastic weblog format! How long have you been blogging for? you made running a blog look easy. The full glance of your web site is magnificent, let alone the content material! You can see similar here sklep online
  • Eugenia הגיב:
    התגובה ממתינה לאישור. זוהי תצוגה מקדימה, התגובה תהיה גלויה לאחר אישורה.
    Wow, awesome blog structure! How lengthy have you been running a blog for? you make blogging look easy. The whole look of your web site is wonderful, as neatly as the content material! You can see similar here sklep
  • Leave a Reply

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    Scroll to Top