אדנית עץ לגינה

אדנית

אם גם אתם מחפשים דרך נפלאה לשדרג את הגינה הביתית שלכם, להוסיף לה צבע, עומק וסגנון ייחודי, אחת הדרכים היותר טובות ופשוטות לעשות זאת היא באמצעות אדנית עץ לגינה. את אדניות העץ ניתן לבנות בעצמכם ממשטחי עץ או קורות עץ או לחלופין לרכוש אותן.

ניתן להשיג אדניות עץ בחנויות המוכרות ציוד לגינה ולמרפסת, משתלות גדולות הפזורות ברחבי הארץ, בחנויות עשה זאת בעצמך או ברשת האינטרנט. המחירים של אדניות עץ לגינה משתנים בהתאם לגודל האדנית ולסוג העץ ממנו היא עשויה. אם אתם רוצים לבנות את אדניות העץ בעצמכם, הרשת מלאה במדריכים וסרטונים שיסבירו לכם איך לעשות את זה שלב אחר שלב.

סוגים של אדניות עץ לגינה

יש המון סוגים של אדניות עץ כמו למשל אדניות נמוכות, אדניות גבוהות, אדניות גדולות או קטנות, אדניות מלבניות, מרובעות ואפילו עגולות. יש גם אדניות שאפשר לתלות על הקיר או כאלה שמשמשות ממש בתור גדר חיה ותוחמות אזורים מסוימים.

בחירת אדניות עץ לגינה: דגשים חשובים

  1. בחרו אדניות מעץ איכותי מכיון והאדנית היא מוצר שאמור לשמש אתכם לאורך שנים רבות, מומלץ לבחור אדנית שעשויה מעץ איכותי, כזה שמותאם לתנאי האקלים בישראל. כמובן, שכל כמה חודשים, שווה להשקיע בתחזוקה של האדנית, לצבוע ולשייף הרי בכל זאת, מדובר בעץ מלא.
  2. קודם כל, בחרו את המיקום של האדנית מכיון ויש המון סוגים של אדניות מכל מיני גדלים וסוגים, קודם כל חשוב להחליט איפה אתם רוצים למקם את האדניות ורק אז לבחור את הגודל והצורה.
  3. שתלו צמחים המתאימים למיקום האדנית שימו לב לגורמים כמו רוח, שמש וצל אלו משפיעים באופן ישיר על הצמחים עצמם ויקבעו האם הצמחים והפרחים ילבלבו לאורך השנה. בנוסף, כדאי להשקיע במערכת השקיה חכמה, לא רק באדניות עצמן, אלא בגינה כולה מה שחוסך המון זמן, התעסקות וכמובן גם מים.

ניתן להיעזר באנשי המקצוע במשתלה או גננים המסייעים בתהליך של עיצוב ותכנון הגינה.

אדנית

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top