הדברת עכבישים בגינה

הדברת עכבישים בגינה

יכול להיות שיום בהיר אחד תיתקלו במשהו מוזר בזמן שתלכו ואחרי שתנסו להבין מה זה היה ייפול לכם האסימון: אלו היו קורי עכביש. לעתים אנו מתלבלבים וחושבים שמדובר בשערה כלשהי ולפעמים אנו חשובים שדמיינו אך ברגע שנתקלים בקורי העכביש מרגישים תחושה של צמרמורת מהולה בגועל. זה הזמן להבין שיש לכם עכבישים בגינה ואם לא תעשו משהו, הם יישארו שם לעד.

למה העכבישים מופיעים בגינה?

הדברת עכבישים בגינה ובבית אינן נפוצות ולמעשה זה מה שמוסיף לחשש של אנשים רבים. חרף העובדה שהדברה זו אינה נפוצה כמו הדברת תיקנים או הדברת נמלים לא אומרת שזו בעיה קשה, ולמעשה תוך ריסוס ביתי ניתן גם לפתור אותה די במהירות. העכבישים מופיעים בגינה כי הם מחפשים מזון כמו כל חיה אחרת ועל ידי טוויית הקורים שלהם הם תופסים את אותם חרקים מעופפים כמו יתושים, זבובים ואפילו תיקנים. אמנם העכבישים יכולים להיות מועילים למיגור חרקים אחר אך הם בעצמם בעיה וזה הזמן להבין איך מסלקים אותם מהגינה.

הדברת עכבישים בגינה: כך עושים את זה נכון

  • הבעייתיות במיגור העכבישים היא לא רק העובדה שמדובר בחיה מתנהגת שונה מנמלים או מתיקנים, היא הגובה הרב שבו ניתן למצוא אותה. את קורי העכביש ניתן לראות גם בענפים גבוהים יחסית בעץ ובחלקים גבוהים שבית ולכן חשוב לרסס היטב את כל הפינות הגבוהות הללו. העכבישים מופיעים בביתכם בגלל שהם מחפשים מזון וזה אומר שהבית שלכם באופן כללי הוא בית גידול נהדר לחרקים דבר שצריך לתפוס את תשומת לבכם.
  • חשוב לפעול עם חומרים מתאימים לריסוס. הדברת עכבישים בגינה עלולה לפגוע גם בחיות אחרות שנמצאות, מחרקים חיוניים כמו דבורים שמאביקות את הפרחים שלכם או כמובן חיות המחמד שלכם שיכולות להינזק, ולכן חשוב לפעול רק עם חומרים מאושרים.

האם ניתן לבצע הדברה טבעית?

ניתן לבצע הדברת חרקים טבעית כמעט לכל חרק וגם הדברת עכבישים בגינה יכולה להיות כזו. כל מה שצריך לעשות הוא להשתמש בשמן מנטה או בשמן הדרים כאשר מערבבים אותם עם כוס מים ומרססים בפתחים בבית ובגינה. הריח אמור להרחיק את העכבישים אם כי חשוב לזכור ששיטה זו לא תמיד עובדת.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top