אשפתונים מעץ– בכדי להבטיח ניקיון ברחובות

  • Home
  • המלצות
  • אשפתונים מעץ– בכדי להבטיח ניקיון ברחובות
אשפתונים מעץ

היש דבר המעיד על מדינה יותר מאשר רחובותיה? רחובות הערים והכפרים מעידים על איכות החיים של אזרחי המדינה ועל היחס שלהם כלפי המרחב הציבורי. אין ספק כי המרחב הציבורי לא פחות חשוב מהמרחב הפרטי. ניתן לומר בפה מלא כי אנו שוהים זמן רב ממהלך היום במרחב הציבורי ועל כן הוא כה חשוב לנו וכה משמעותי. תארו לכם כי הילדים שלכם יצאו לשחק בגן משחקים וכל שיראו יהיה ערימות של זבל, כמובן שדבר זה יפגע בהם מאוד וישפיע לרעה על מצב הרוח שלהם. על כן זה צריך להיות אינטרס של כל אחד שהמרחב הציבורי יהיה נקי וניתן יהיה לשהות בו ללא בעיות. הדרך להבטיח כי מרחב זה יהיה נקי היא באמצעות אשפתונים מעץ. אשפתון הוא דרך נהדרת לדאוג כי אנשים יזרקו את הלכלוך במקומות מסודרים וזוהי דרך נהדרת להבטיח כי הלכלוך לא ישרה ברחובות.

השקעה בתשתיות הניקיון – החובה של המדינה

אך שימו לב אשפתונים מעץ לא מוקמים סתם כך אלא נדרשת השקעה רבה בכדי להקים אותם. אם לא נשקיע באשפתונים אלו ניקלע לבעיות קשות ואנו חייבים לקחת זאת בחשבון. על כל מדינה להשקיע בתשתיות הניקיון ולהבטיח כי הם ישרתו כהלכה את האזרחים. אנו לא משלמים סתם מיסים רבים ולא סתם נטל המס בישראל הוא אחד הגבוהים, אנו חייבים להבטיח כי המס הזה ילך למקומות נכונים ואחד מהם ללא ספק הוא תשתיות הניקיון. זוהי אחריותה של המדינה להשקיע באשפתונים, פחים, מזבלות, מפעלי מחזור ועוד בכדי להבטיח כי הסביבה שלנו תהיה נקיה והילדים שלנו יוכלו לשחק בה בהצלחה.

האם המדינה עושה די בכדי להבטיח ניקיון?

אך אנו חייבים לשאול את עצמנו האם המדינה עושה די בכדי להבטיח כי הרחובות שלנו נקיים? האם יש מספיק אשפתונים מעץ ברחוב? האם יש די פחים או האם אנו עדים למספיק מפעלי מחזור? נראה כי המדינה משקיעה בתשתיות הניקיון אך באותה מידה ניתן לומר כי טוב תעשה עם תשקיע יותר ותבטיח את איכות החיים של אזרחי ישראל.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top