גלי צה"ל לוח שידורים

Image

גלי צה"ל הינה תחנת רדיו ממלכתית מתוקף חוק רשות השידור אשר הוקמה כשנתיים לאחר קום המדינה ביוזמתו של שר הבטחון דאז שטען כי הצבא והעם צריך ערוץ תקשורת פתוח למקרה חירום וגם לטובת תקשורת שוטפת.

גלי צה"ל אשר משוייכת לחיל החינוך מרגע הקמתה פעלה בשמונה שנותיה הראשונות מבניין ברמת גן אך לאחר אותן שמונה שנות פעילות עברה למשכנה הנוכחי ברחוב יהודה הימית שביפו.

באולפני התחנה שביפו גם שוכנת המחלקה שפועלת תחת גלי צה"ל, הלוא היא גלגל"צ, שפועלת תחת גלי צה"ל מזה כ-22 שנים.

לאחרונה הוכרז בצה"ל כי משכנה המיתולוגי של התחנה ביפו עתיד לעבור בעתיד הקרוב למשכן חדש בעיר לוד.

שדרני רדיו רבים החלו את קריירת התקשורת שלהם בגלי צה"ל אך גם עיתונאים רבים שלא החלו את הקריירה שלהם במסגרת הצה"לית עבור בשלב מסויים בתור שדרני או אנשים טכניים בגלי צה"ל.

בשנים האחרונות מתהדרת תחנת גלי צה"ל בלוח שידורים ענף כאשר בין התוכניות שנוכל כיום לשמוע בתדר גלי צה"ל הם תכנית הרדיו הפופולארית "בוקר טוב ישראל" אשר על פי סקרים רבים נחשבת למגזין הבוקר המואזן ביותר ברדיו אשר משלב בתוכו את חדשות הבוקר ומספר ראיונות אשר רלוונטיים לחדשות הבוקר.

תכנית פופולרית נוסף היא "נכון להיום" עם ניב רסקין אשר בה דנים על נושאי אקטואליה שונים מאותו היום או אותו השבוע.

"מה בוער", תוכניתו של העיתונאי רינו צרור ורזי ברקאי אשר נחשבים לשניים מהבולטים ביותר בתחנה, מגישה לנו חדשות, פרשנויות וראיונות.

בנוסף בלוח השידורים של גלי צה"ל ניתן למצוא תוכניות של עיתונאים ושדרני רדיו מוערכים מאוד כגון אילנה דיין, אביב לביא, יונה לייבזון, אבשלום קור, יעל דן ועוד רבים אחרים.

בעבר התהדר לוח השידורים של גלי צה"ל בתכניות מוכרות כמו "יש עם מי לדבר" אשר בה המאזינים היו אלה שמעלים את נושאי הדיון והתכנית "מה יש" אשר הייתה לתכנית בידור ובה היו מערכונים ונחשבה לאחד התכנים הקלילים והמרעננים ששודרו ברדיו בשנות השמונים אך היא הוסרה לאחר זמן מה.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top