ג׳קוזי לחצר – חוויה ביתית קסומה בכל יום מחדש

ג'קוזי לחצר

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם חוזרים הבייתה, תפוסים מיום ארוך על הכסא במשרד, כל הגוף כואב ועייף. במקום להתקלח תוך כמה דקות ולהיזרק על איזו סדרה משעממת אתם נכנסים לאמבט ג׳קוזי מרגיע ומפנק בבית הפרטי שלכם, נהנים מהשקט, מהשלווה ובעיקר מהזרמים שישחררו לכם את כל השרירים התפוסים ויאפשרו לכם לישון שינה עריבה ולקום ביום שאחרי עם אנרגיה, מצברים טעונים וכוחות מחדשים. הצלחתם לדמיין את זה? עכשיו זה הזמן להפוך את פנטזיית הג׳קוזי בחצר – למציאות ממשית. חברות שונות החלו לייצר, לייבא ולשווק ללקוחותיהם בישראל קשת רחבה של דגמי ג׳קוזי לחצר, ככה שאם יש לכם פיסת אדמה פנוייה, זה הזמן לנצל אותה ולפנק קצת את עצמכם באמבט ג׳קוזי לחצר.

לחלופין, אם אין לכם חצר פנויה, אך אתם גרים בדירת גג, גן או שיש לכם מרפסת נחמדה, תוכלו לנצל את האזורים הללו להתקנת אמבט ג׳קוזי. רמות הגימור משתנות, והאמבטיות מורכבות מחומרי גלם שונים חלקם מעץ, מתכת בשילוב של קרמיקה ופלסטיק ולכן המחיר נקבע בהתאם לרמת הגימור וכמובן בהתאם למנגון עצמו. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שיש המון גדלים לאמבט ג׳קוזי, החל מאמבטיות עיסוי זוגיות שמתאימות ל-2-3 אנשים ועד לאמבטיות שמתאימות ל5-10 אנשים.

אם אתם יותר אנשים שאוהבים לארח, האמבט הזה היא דרך נפלאה לבלות עם חברים או בני משפחה קרובים. תוכלו לפתוח בקבוקי בירה, לשטו, פירות טריים של העונה ולהנות משהייה בצוותא באחד הפינוקים הנפלאים שהגוף יכול לאפשר לעצמו. אם ברשותכם תקציב מוגבל, תוכלו לאפשר לעצמכם ג׳קוזי מתנפח, לעומת זאת, אם אין לכם הגבלה של כסף, יש אמבטי ג׳קוזי למלכים עם מסכי LCD, תאורה מיוחד, אופציה למוזיקה ועוד. גם עוצמות הזרמים משתנות בהתאם לסוג הג׳קוזי אותו תבחרו.

קיימים אמבטי ג׳קוזי שמותאים במיוחד עבור אנשים הסובלים מכאבי שרירים, דלקות מפרקים ובעיות רפואיות שונות. אלו כמובן עולים מעט יותר, אך כל אמבט יעשה עבודה טובה, את זה אנו יכולים להבטיח לכם. במקום להשקיע את הכסף שלכם בספאות, מרחצאות ומסז׳ים שעולים לכם מדי שנה אלפי שקלים, השקיעו סכום חד פעמי באמבט ג׳קוזי לחצר או לבית ותוכלו להנות מחווית ספא יומיומית מפנקת במיוחד.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top