ג׳קוזי מתנפח מול ג׳קוזי רגיל

ג'קוזי מתנפח

משפחות רבות בישראל בוחרות לפנק את עצמן באמבט ג׳קוזי בתוך ביתם הפרטי ולמקמו במרפסת סגורה או פתוחה, בחדר האמבטיה או אפילו בחצר תוך הנאה מקסימלית מהאוויר הפתוח. בשנים האחרונות חל שינוי בתחום זה והורגשה ירידת מחירים משמעותית, זאת בכדי השתכללות של הטכנולוגיה המאפשרת גם לאנשים שאינם בעלי ממון להנות מהחוויה היחסית נדירה הזו ולהפוך אותה ליומיומית. אז מה ההבדל בעצם בין ג׳קוזי רגיל לבין ג׳קוזי מתפח.

ובכן, ג׳קוזי מתנפח היא המצאה חדשה יחסית שנכנסה לישראל. את המתנפח אפשר למעשה לנייד מקום למקום בהתאם לתנאי מזג האוויר החיצוניים או בהתאם לצורך, לעומת הקבוע אותו לא ניתן לנייד. בנוסף, את הג׳קוזי הנייד כלומר המתנפח אין צורך לתחזק באופן בו יש לתחזק ג׳קוזי רגיל. המחיר של ג׳קוזי קבוע הרבה יותר יקר ממחיר של ג׳קוזי מתנפתח. מלבד זאת, רוב היתרונות של שימוש בשני סוגי הג׳קוזי יחסית זהים. מחקרים מראים כי שימוש בג׳קוזי תורם לבלימת תהליך ההזדקנות הטבעי של הגוף ומאריך חיים. יחד עם זאת, שהייה קצרה יומית באמבט ג׳קוזי – מתנפח או רגיל מסייעת לשפר משמעותית את איכות השינה בלילה. המים החמים מרגיעים, משחררים ומנטרלים את כל המחשבות שמפריעות לכם להירדם מה שלטווח הארוך ישפר לכם את איכות החיים. בנוסף, אם אתם סובלים מכאבי גב, כתפיים או צוואר, דלקות מפרקים אמבט ג׳קוזי מתנפח בבית הפרטי שלכם הוא פתרון נפלא שכן הזרמים מסייעים להזרים את הדם, טמפרטורת הגוף עולה מה שמרחיב את כלי הדם, יותר חמצן מגיע לתאים וכך רמת הגמישות של המפרקים עולה והנפיחות יורדת. אם אתם ספורטאים מושבעים, שהייה בג׳קוזי הינה פתרון מושלם עבורכם שכן היא משפרת את זרימת הדם, מאפשרת לגוף להתאושש אחרי אימון קשה ואינטנסיבי ואף מספקת לגוף אפקט של עיסוי המשחרר את השרירים התפוסים בקלות.

אתם ממש לא חייבים להשאיר את חוויית הג׳קוזי רק לחופשות ובתי מלון. אתם יכולים להנות מהתחושה הנפלאה בבית שלכם ולרכוש לעצמכם ג׳קוזי מפנק ביתי מבלי לחשוש לגבי המחיר האסטרונומי. כאשר אתם רוכשים אמבט ג׳קוזי ביתי אתם נהנים מאחריות מלאה מהיצרן, שירות איכותי מהספק ובעיקר נהנים אצלכם בבית בכל יום מחדש.

https://www.youtube.com/watch?v=-SqGKazhyFo

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top