טרופיק פרסום בפייסבוק

טרופיק פרסום בפייסבוק

אחת השיטות היעילות ביותר להגדיל את הנוכחות שלכם באינטרנט ולייצר חשיפה גדולה יותר היא באמצעות פרסום בפייסבוק. זה יכול להיות קידום אורגני בפייסבוק, קידום ממומן, זה יכול להיות באמצעות פוסטים שאתם מעלים, תמונות, סרטונים העיקר שתבינו מהי הדרך הטובה ביותר לקדם את עצמכם ברשת החברתית שבה כולם נמצאים. יחד עם זאת, הדבר החשוב ביותר הוא לייצר מצב של כמות גדולה של לייקים, תגובות וצפיות בפייסבוק.

מדוע להשקיע בפרסום בפייסבוק?

  1. משום שהשקעה בקידום ופרסום בפייסבוק תורמת גם לתהליך הקידום האורגני של האתר שלכם. גוגל אוהב את הרשתות החברתיות ומבין כי מי שמקפיד על קישורים, הטמעת סרטונים המקשרים בין האתר לבין הרשתות החברתיות מספק לגולשים שלו את מה שהם מחפשים ולכן כדאי מאוד להשקיע בזה.
  2. משום שבאמצעות פרסום בפייסבוק אתם יכולים להגיע ממש בקלות לקהלי המטרה שלכם ולפנות ישירות אליהם שכן מדובר בפרסום ממוקד מטרה.
  3. הפרסום בפייסבוק מאפשר גם לעסקים קטנים שאין להם תקציב גבוה לבצע קמפיינים פרסומיים מעולים שיתרמו לקידום ולרמת החשיפה שלהם.
  4. כדור השלג – ברגע שמישהו עושה לכם לייק, מגיב, משתף בין אם זה לפוסט, לתמונה או לעמוד עצמו, החברים שלו רואים את זה וככה אתם פשוט מגדילים את החשיפה שלכם בלי להתאמץ יותר מדי.
  5. הפרסום בפייסבוק הוא מדיד, כלומר אתם יכולים לבדוק אילו שיטות קידום ופרסום באמת עובדות ומביאות לכם תנועה ואיזה פחות.

מה כוללים שירותי טרופיק פרסום בפייסבוק ?

  1. שירות קידום לייקים לסטטוסים ולתמונות ממשתמשים בחו״ל. לטרופיק יש מערכת פרסום חכמה המאפשר להגדיל את כמות הלייקים שלכם עבור כל פוסט או תמונה שאתם מעלים. כידוע, כמה שיותר לייקים לסטטוסים שלכם זה אומר שיותר אנשים נחשפים אליהם ובטווח הארוך זה משפיע על אחוז המכירות שלכם.
  2. שירות קניית לייקים ממשתמשים אמיתיים. תוך 48 שעות בלבד יעלו כמות הלייקים לדף העסקי שלכם.
  3. קידום צפיות לסרטונים שאתם מעלים בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, שוב ממשתמשים אמיתיים. ככל שיותר אנשים צופים בסרטונים שלכם הם הופכים לויראלים יותר וזה תורם מאוד לתהליך הקידום.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top