כיצד להגן על מכוניתכם במהלך גל חום בקיץ

להגן על המכונית

כאשר הטמפרטורות עולות במהלך חודשי הקיץ, חשוב שהרכב שלכם יהיה מוכן לחום. מניעה היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שמכוניתכם תעבוד כמו שצריך. להלן חמישה טיפים להגנה על המכונית שלכם במזג אוויר חם.

בדקו את הסוללה

ימים חמים אינם ידידותיים לסוללת הרכב שלכם. אז לפני שמזג האוויר בקיץ יגיע, בדקו את הסוללה שלכם כדי להבטיח שהיא נמצאת בכושר שיא. נוזל הסוללה מתנדף במהירות כשמזג האוויר חם, אז עקבו אחר מתח הסוללה ונגבו את כל הקורוזיה שנבנית.

שמרו על הנוזלים

במהלך גל חום, חשוב במיוחד לבדוק את הנוזלים שלכם מכיוון שהם עוזרים בקירור המנוע. זה כולל שמן מנוע, נוזל בלמים, נוזל הילוכים ונוזל היגוי. אם הנוזלים הללו מועטים, קשה יותר לחום לצאת מרכיבי המנוע.

האם לאחרונה החלפתם את נוזל קירור המנוע שלכם? עיינו במדריך היצרן כדי לראות אם הגיע הזמן להחליף נוזל הקירור. אחרת, וודאו שהוא מלא ברמה המתאימה.

הימנעו מאור שמש ישיר

כשאתם מחפשים מקום חניה, נסו למצוא מקום מוצל או אזור חניה מתחת לאדמה או מוגן מפני אור שמש ישיר,

והשאירו את החלונות שלכם פתוחים סנטימטר או שניים. אתם יכולים לרכוש מסננים כהים שמסיתים את האור ויוצרים את האשליה כאילו החלונות סגורים, למטרת אבטחה.

השתמשו במגן שמש

כדאי לשמור על מגן שמש לשמשה הקדמית לרגעים שבהם אינכם יכולים להימנע מחנייה בשמש. מגן השמשה הקדמית לא רק שומר על קירור פנים המכונית שלכם, הוא גם עוזר למנוע את ההשפעות המזיקות של אור השמש על פנים המכונית. אם אתם נותנים למכונית שלכם לשהות בשמש, תתקעו בסופו של דבר עם לוח מחוונים מיובש וסדוק.

שמרו על רכב נקי ומוגן

השתמשו במוצר דיטיילינג להגנה וכדי למזער את הסנוור. כיסויי מושבים שימושיים לשמירה על קירור מושבי המכונית. אם יש לכם מושבי עור, שמרו אותם ממוזגים היטב במזג אוויר חם כדי למנוע סדקים.

אור שמש וטמפרטורות חמות עלולות לגרום לצבע החיצוני של הרכב שלכם לדעוך. טיפול שעווה היא דרך נהדרת להגן על מכוניתכם מפני קרני ה- UV הפוגעות של השמש.

תחזוקת צמיג, צינור וחגורה

צמיגים עם חוסר אוויר עלולים להוות בעיה בימים חמים כאשר המדרכה נחרכת, ועלולים לגרום לפיצוץ. מזג האוויר החם גורם גם לצינורות ולחגורות להפסיק לעבוד, לכן בדקו אותם כדי להבטיח שהם במצב טוב ללא סימני סדקים או בעיות אחרות.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top