מדרגות מעץ אורן

Image

מדרגות עץ אורן הפכו להיות פריט עץ מבוקש בקרב הקהל הישראלי בשל מגוון סיבות. ראשית כל עץ האורן הוא עץ גמיש ונוח לעבודה, מה שמאפשר לבנות שלל של סוגי מדרגות עץ. שנית כל, מדובר בעץ זול יחסית, ולכן ניתן לבנות מדרגות, להיעזר בבעל מקצוע שיסייע בתכנון ובבנייה במחיר ממש נוח. בנוסף, קל לתחזק את עץ האורן, מה שמאפשר לנו להנות מהיופי הטבעי שלו לאורך שנים רבות. מדרגות מעץ אורן משתלבות בצורה הרמונית עם כל סגנון עיצובי ומוסיפות לבית מראה כפרי, ייחודי ורומנטי. אם אתם מחפשים דרך זולה יחסית להוסיף לבית שלכם מראה חם וביתי באמצעות חומר העץ, אך אין לכם את האפשרות להשקיע בפרקט מעץ מלא, מדרגות מעץ אורן היא האופציה הזולה יותר והיפה לא פחות. ניתן שהמדרגות יובילו מקומה אחת כלומר מהמפלס העליון, לקומה השנייה, במפלס השני. גם אם יש לכם שני חדרים שנמצאים באותה הקומה, אך אם הבדל קטן של גבהים ניתן לבנות מדרגות מעץ אורן שיוסיפו המון לקומה הזו. הדבר החשוב ביותר, הוא לבחור בעץ אורן איכותי, אחרת אנו עלולים לזרוק כסף לפח. אם בא לכם לשדרג את המדרגות עוד יותר ולהוסיף להן טאצ׳ ייחודי, שלבו איתן מעקה עשוי מתכת שמשתלבת במן ניגודיות/ הרמוניות שמעניקה למדרגות העץ עוד עומק. המחיר של המדרגות תלוי כמובן ומורכב מכמה קריטריונים:

  1. כמות העץ לה אתם זקוקים. ככל שיש יותר מדרגות והן יותר עבות, המדרגות יעלו יותר. אם יש לכם מדרגות קיימות, תוכלו להוזיל את העלות אם תבחרו באופציה הזולה יותר של חיפוי מדרגות מעץ האורן.
  2. מאיפה אתם קונים את העץ – עדיף לרכוש את העץ במחסן עצים, כך אתם לא משלמים את פערי התיווך.
  3. בעל המקצוע שיתכנן וירכיב עבורכם את המדרגות, גם הוא מן הסתם חלק מהעלות של המדרגות.

בהחלט ניתן לבנות מדרגות מעץ אורן במחיר אטרקטיבי וכך להנות ממראה עיצובי משודרג, מדרגות איכותיות שקל באופן יחסי לתחזק אותן וכך לשמר אותן לאורך שנים.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top