מה חשוב לדעת אודות מקלחון לבית

Image

טרם בוחרים במקלון זכוכית, ראוי להתחשב בפרמטרים כדוגמת – עיצוב המקלחון, סוגו, איכות הזכוכית ממנה עשוי המקלון וכדומה. בנוסף, רצוי לתת את הדעת על מידות המקלחון ואיטומו.

עיצוב המקלחון

כאשר בבחירת מקלחון זכוכית עסקינן, הרי שפרמטר קריטי למדי הוא העיצוב שלו. חשוב לבחור מקלחון זכוכית שיתאים לעיצוב חדר האמבט; מקלחון, כידוע, הוא אינו פריט שמחליפים לעיתים מזומנות מדי. ההתקדמות הטכנולוגית בתחום עיבוד הזכוכית מאפשר עיצוב מקלחוני זכוכית בצבעים מגוונים, עם רמות שקיפות שונות ובדוגמאות שונות. אפשר לרכוש מקלחון מעוגל או עגול, מקלחות פינתי, מקלחון חזיתי ועוד אי-אלו סוגים של מקלחונים. באפשרותכם לבחור במקלחון שקוף או אטום לגמרי, או במקום כלשהו בין שניהם. הצבעים הנפוצים ביותר במקלחונים הם גווני הירוק והכחול, כמו גם שקוף, אולם ניתן להתקין מקלחונים בצבעים אחרים.

סוג הזכוכית ואיכותה

חשוב לבחור מקלחון זכוכית מזכוכית מחוסמת שאינה קלה להישבר ועטוף במסגרת אלומיניום. יצוין כי זכוכית מחוסמת איננה חסינה לגמרי לפגיעות, אולם גם במידה שהזכוכית נשברת, הרי שהיא בטיחותית למדי ולא תגרום לנזקים גדולים ברכוש או בנפש. יש לוודא כי מסגרת האלומיניום תואמת את סוג הזכוכית המדובר. הדרך היעילה והפשוטה ביותר לוודא שמדובר במקלחון זכוכית איכותי, היא לרכוש רק את אלו הנושאים תו תקן – הן עבור מסגרת האלומיניום והן עבור הזכוכית. במידה שאתם מבצעים הזמנה מיוחדת של מקלחון, רצוי לוודא כי המתקין או היצרן מספקים זכוכית עם תו התקן הנדרש.

המקלחון – מידות רצויות

חיוני לבצע מדידה טובה של המקלחון; רצוי להזמין את המתקין עצמו לביצוע מדידה טרם הרכישה. בנוסף, כאשר מחשבים את מידות המקלחון, חשוב לוודא כי פתיחתו אינה תופסת מקום רב מדי בחדר הרחצה, בעיקר כאשר מדובר בחדר קטן. למקלחונים ישנן דלתות שונות, כולל דלתות הזזה, החסכוניות במקום. למקלחונים ישנן גם מידות שונות; בעוד שהמידה הסטנדרטית הינה 80X80 סנטימטר, הרי שישנם מקלחונים גדולים יותר, עד כ-90X90 סנטימטר. מובן שניתן להזמין גם גדולים יותר מאלו – וגם המחיר יהיה גבוה יותר, בהתאמה.

מקלחון – איטום

פרמטר חשוב למדי הוא איטום המקלחון. מקלחון הנהנה מאיום יעיל מאפשר סגירה הרמטית כמעט, בסיוע סיליקון סביב מסגרת. בנוסף, איטום הדלתות יסייע בשמירת המים והחום בשטח המקלחון. לעומת זאת, מקלחון זכוכית שאינו אטום כראוי עשוי לעודד בריחת חום ויצירת רטיבות בחדר האמבטיה. מסיבה זו, מקלחונים שאינם נושאים את תו התקן אינם מומלצים.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top