מכונות בועות סבון

מכונות בועות סבון

מכונת בועות סבון אולי נשמעת לכם כמו מכונה די שטותית ולא רצינית אך היא יכולה לעשות את ההבדל בין חגיגה משעממת שהקרח בה קשה במיוחד, לבין חגיגה מיוחדת שבה הכול הרבה יותר שמח. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על המכונה הזו ועל השכרה נכונה שלה.

כיצד המכונה פועלת?

מכונת בועות סבון פועלת ממש כמו שאתם בעצמכם יוצרים בועות סבון מידי פעם במהלך המקלחת. הסבון מתערבב עם המים ויוצר את המרקם המיוחד והדק של הבועות וכאשר אוויר מוזרק אל המרקם הזה נוצרת בועה. המכונה עושה בדיוק אותו הדבר רק בקצב יותר מהיר. בועות הסבון יכולות להיות במאות ובאלפים בתוך כמה דקות ספורות והבועות גם יהיו חזקות ויציבות יותר. הבועות יכולות להתאים לכל מיני אירועים והשימושים במכונה המגניבה הזו יכול להיות זול ובעל תמורה הולמת למחיר.

מה השימושים במכונת בועות סבון?

  • מכונת בועות סבון יכולה להיות פנטסטית למסיבות. המסיבות יכולות להיות הרבה יותר מעניינות כשיש בועות סבון מרחפות באוויר ואפילו יש בועות סבון אלכוהוליות. בועות סבון מוסיפות למסיבות סטודנטים, למסיבות במועדונים ואפילו למסיבות טבע למרות ואולי בזכות תנאי הרוח שיש במקום.
  • מסיבות יום הולדת לילדים קטנים יהיו מושלמות עם מכונות בועות סבון. יש מכונות בועות סבון רגילות אך כמו שיש מכונות בועות סבון אלכוהוליות, יש גם מכונות בטעמים. טעמים אלו בדרך כלל יהיו פירות כמו תות או אננס והם יכולות להיות משעשעות ומיוחדות עבור הילדים.
  • יש מכונות בועות סבון שמיועדות גם לאמבטיה למטרות משחק עם התינוקות והילדים.

כמה עולה להשכיר ולקנות מכונה?

קניית מכונת בועות סבון היא צעד פחות נפוץ מאשר השכרתה, כיוון שאם תקנו אותה ככל הנראה זה ינבע משימוש בהיקף גדול יותר שיתאים למועדונים או לחברות הפקה שונות שבין היתר משכירות גם את המכונה הזו. קניית מכונה יכולה להיות במחיר של למעלה מאלף שקלים אך השכרת לא תעלה בדרך כלל על 200 שקלים. ההשכרה תהיה ללילה שלם ולרוב לא תכלול מפעיל כי אין בו צורך, אלא אם מדובר על מכונה גדולה באמת ואז המפעיל יהיה הכרחי, והמחיר יעלה במעט.

מכונות בועות סבון

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top