סוגים ומאפיינים של שולחנות מטבח

שולחנות מטבח

כשבוחרים שולחנות מטבח חדשים לבית, יש הרבה מאד החלטות אשר צריך לקבל. לכאורה, מדובר בסך הכל על שולחן אחד אשר יוצב במטבח, וממנו מגישים את האוכל. בפועל, לבחירה בשולחן מטבח כזה או אחר, יכולות להיות השפעות עצומות על העיצוב של המטבח כולו, וגם על הנוחות שלכם בתוך הבית. יש כמה וכמה פרמטרים שונים אשר חובה להתייחס אליהם בעיצוב של שולחן המטבח. על מנת שתוכלו לבחור באמת בשולחן שיתאים לכם יותר מכל, בחרנו לסקור עבורכם כמה מהשיקולים, המאפיינים ואף הפרקטיקות לבחירת שולחן המטבח, כדי שתהיו שלמים לגמרי עם ההחלטה הסופית.

נתונים שונים על השולחן במטבח

  • גודל השולחן – קודם כל, כשניגשים לבחור שולחנות אוכל מעץ מלא מטבח , צריך לשים לב לשאלת הגודל שלהם. השטח של השולחן במטבח יכול להשתנות לפי שפע של צרכים. כך למשל עולה השאלה כמה אנשים בכלל גרים בבית, והאם בקרוב המשפחה צפויה להתרחב. מתוך הנפשות יש להתחשב בכמות הילדים הקטנים שיש לכם (ילד מגיל 11 ומעלה, לרוב כבר ייספר כמבוגר מבחינת בחירת השולחנות). צריך גם לשים לב מצד שני למיקום של השולחן בתוך המטבח. יש מטבחים גדולים ויש מטבחים קטנים, וברור שגודל השולחן ישפיע על הנוחות של השימוש בהם וגם על העיצוב הכללי שלהם. כמו כן, נתון חשוב נוסף נוגע לכמות האורחים שאתם מאחרים בדרך כלל, והאם אתם בכלל מאחרים. זה בהחלט שיקול מכריע בבחינת גודל השולחן – ואולי אף בבחירת שולחן למטבח שיכול להיפתח ולגדול עוד יותר.
  • חומרי גלם – כשבוחנים את הסוגים השונים של שולחנות מטבח, נהוג לבצע חלוקה בעיקר לפי חומרי הגלם שבהם משתמשים להרכבה של השולחנות. בעוד שבעבר שולחנות העץ היו הבחירה היחידה, הרי שכיום לא מעט אנשים בוחרים גם בשולחנות אשר מורכבים כולם מאלומיניום – כשלרוב המשטח של השולחן עשוי מזכוכית חזקה. שולחנות האלומיניום מצטיינים בעיצוב מודרני ונקי, ובעמידות יוצאת דופן לשנים רבות. מנגד, לא ניתן גם להתעלם מהיתרונות הגלומים בבחירת שולחנות מעץ מלא: אלו שולחנות עם מראה טבעי, משפחתי וחם מאד. לעתים קרובות, בוחרים אף לשלב בין שני החומרים הללו בעיצוב המטבח, או בין העץ לחומרים אחרים (למשל שולחן מעץ, שיש לו משטח מזכוכית), כדי לקבל את המראה המושלם.
  • גימור השולחן – עוד בחירה שחובה לקבל כשמתלבטים בין סוגים שונים של שולחנות מטבח, נוגעת כמובן לגימור של השולחן. הגימור של השולחן (בהנחה שזה שולחן מעץ) הוא מגוון מאד. ניתן לבחור בגימור מאד מחוספס וטבעי, לקבלת המראה הכפרי. מנגד אפשר לבחור גם בציפוי לכה עבור השולחן – מה שיספק לכם את המראה הקלאסי בעיצוב השולחן.

הכי חשוב שהייה חיבור אישי

בסופו של יום, ברור שיש המון פרמטרים לבחירת השולחנות למטבח שלכם , אבל חשוב מאד שלפני הכל – פשוט מאד תבחרו בשולחן שאתם מתחברים אליו ואוהבים אותו, וקל לכם לדמיין את עצמכם יושבים לסעוד בסמוך אליו.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top