סוככים בירושלים נותנים מענה בכל עונה

סוככים

בעיר ירושלים עולה בשנים האחרונות הצורך הברור להתקין סוככים, גם במקומות שבהם זה לא היה נהוג בעבר. כמובן שיש רבים שמבינים כי התקנה של סוככים בירושלים נדרשת ללא מעט עסקים. בית קפה או מסעדה שפועלים בשטח שצמוד לרחוב, ירצו ליהנות כמובן מסוכך איכותי, שיאפשר ללקוחות לשבת במקום בלי לסבול מגשם או מקרני השמש החזקות. עם זאת, בשנים האחרונות הצורך הברור הזה עולה גם בנוגע ללקוחות פרטיים בעיר ירושלים. אנשים רבים מבינים שאם הם מחפשים פתרון הצללה יעיל לחניון שלהם, לחצר שלהם – ואפילו למרפסת שלהם, הרי שהסוככים הם הפתרון הטוב ביותר.

היבטים חשובים לבחירת הסוכך בירושלים

  • איזה סוג של סוככים לבחור? – כמובן שכשניגשים לבחור סוככים בירושלים, יש לא מעט אפשרויות שנתן לשקול אותן. שינם סוככי זרועות, יש סוככי קסטה, יש סוככי מרקיזה, ישנם סוככים קבועים, וכיו"ב. איך נוכל לבחור את סוג הסוכך שיתאים לנו בירושלים? נסו לחשוב על הצרכים שלכם בהתאם לסוכך. כך למשל – האם זה סוכך שתמיד יצטרך להיות פתוח מסיבות שונות? אם כן, אולי אפשר לחסוך כסף ולהסתפק בסוכך קבוע שלא ניתן לסגור אותו. האם הסוכך ממוקם בקומה גבוהה יחסית? אם כן, אולי כדאי להתקין סוכך חשמלי כדי שהפתיחה שלו לא תהיה מסוכנת מבחוץ. האם מדובר על סוכך באזור שגם חשוף לתנאי האקלים הלא פשוטים שיש בירושלים בחורף? אם כך, לא רק שכדאי להעדיף סוכך מתקפל, אלא שכדאי שהוא גם יהיה חשמלי עם מנגנון סגירה, שיוכל לזהות מתי יש רוחות חזקות, וכדאי לסוכך להיסגר. כאמור, אלו הן רק הקצה של ההחלטות שצריך לקבל, אבל השורה התחתונה תמיד זה – מתאימים את הסוכך לצרכים שלכם, ולא להפך.
  • האם צריך אישור להתקנת הסוכך? – זה תלוי מאד בסוג ובגודל של הסוכך. לרוב, אם אדם פרטי רוצה להתקין סוככים בירושלים עבור הדירה שלו, אין צורך ברישיון מיוחד, בוודאי אם מדובר על סוכך מתקפל, והדבר לא נחשב לבניה חורגת. אם הסוכך הוא קבוע, לרוב צריך רישיון, ויש לקחת זאת בחשבון, שכן מדובר על תהליך שדורש אישור מהעירייה. הלקוח העסקי הוא סיפור מעט שונה, כי לעתים יש צורך בסוככים גדולים במיוחד, ואז יש לוודא גם עם המחלקה לרישוי עסקים, האם מותר לכם לתלות סוככים בירושלים, ואם כן מאיזה סוג. רצוי לברר את העניין מול עירית ירושלים והמחלקות הרלוונטיות לפני שמתקינים את הסוכך ולא אחרי ההתקנה, כדי שלא תיגרם לכם עוגמת נפש.

האם הסוככים הללו עמידים?

זו שאלה חשובה מאד. לא מעט אנשים תוהים האם סוככים בירושלים יכולים לעמוד בחורף הירושלמי עם הסופות, הגשמים ואפילו השלג. רצוי אם כן להשקיע לעתים בסוככים היקרים והעמידים יותר, כדי שאלו יוותרו שלמים גם בעונת החורף – אך כאמור כדאי לעתים גם לוודא שכשהם נסגרים, הם אטומים היטב נגד פגיעות אפשריות, כדי לא לקחת סיכון.

https://www.youtube.com/watch?v=iqqyRV7td_8

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top