ספסלי עץ נמוכים

Image

בין חפצי הנוי היותר נפוצים בשנים האחרונות בקרב בתים רבים בישראל הוא ריהוט גן. ריהוט גן הוא שילוב בין רהיטי רחוב, כמו אלו שאנו מכירים מהגנים הציבוריים והרחובות לבין רהיטי בית רגילים כמו שיש בכל סלון. השילוב בין השניים נותר כתוצאה מצורך עולה וגובר בקרב הצרכנים של ריהוט אשר מתאים לחצר הבית ויכול לשמש אותנו לאירוח, מנוחה, אירועים וכדומה. עם השנים הבינו הצרכנים כי הם לא מוכנים להתפשר על המראה של הרהיטים ולכן נוצר הצורך של רהיטי גינה מעוצבים כמו שולחנות עץ לחצר, ספסלי עץ נמוכים ועוד.

פינות אירוח

אחד הדברים אשר חשובים ביותר לבתי אב במדינת ישראל הוא שיהיה נוח לארח בחצר הבית אם קיימת אחת כזו. לכן, צרכנים רבים משקיעים בריהוט גן איכותי אשר יהווה להם פלטפורמה נוחה לאירוח וגם יראה טוב. היתרונות של אירוח בחצר הם שאנו לא צריכים להכיל את כל האורחים ברחבי הבית אלא נותנים להם שטח רב יותר להסתובב בו, בעוד יתרון משמעותי נוסף הוא שהם יכולים להנות ממזג האוויר הנעים במידה וקיים במהלך האירוח. עוד יתרון הוא שאם אחד הרהיטים מתלכלך קל יותר לנקות אותו, בניגוד לספה מבד או שולחן מעץ יוקרתי אשר מתלכלך או מקבל מכה.

פינות מנוחה 

שימוש נוסף אשר קיים לריהוט הגינה וגם הוא מאוד פופולרי בקרב הצרכנים הוא פינות מנוחה בחצר או בגינה. בדרך כלל בבתים עם חצר גדולה אשר קיים בהם מקום נוסף נוהגים הישראלים להקים לעצמם פינה מתחת לאחד העצים בה יוכלו להירגע, לקרוא עיתון, לשתות כוס קפה בתחילת יום עבודה או סתם לשבת עם בן או בת הזוג. בדרך כלל פינות אלו כוללות ספסלי עץ נמוכים אשר עליהם ניתן לשים כריות ושולחן קפה נמוך שמקנים לנו אווירה נינוחה יותר בה ניתן לשבת להירגע. מלבד ספסלי עץ נמוכים נוכל גם למצוא בפינות הללו גם שולחנות פיקניק ממש כמו אלו אשר אנו מוצאים בחיק הטבע במידה ואנחנו מצב רוח לפיקניק משפחתי בחצר הבית.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top