שלב פשוט אחד כדי להחזיר שלווה ומיקוד

  • Home
  • בריאות
  • שלב פשוט אחד כדי להחזיר שלווה ומיקוד
שלווה

30אלה זמנים מעורערים עבור רובנו. כל כך הרבה נמצא בזרם וכל כך הרבה מאיתנו מרגישים פגיעים. זה יכול לעורר חרדה, פחד ודאגה ולעורר הרס ביכולת שלנו לחשוב בצורה ברורה ולקבל החלטות טובות. הנה תהליך קצר של שלב אחד להחזרת הרוגע והמיקוד.

פשוט עשו זאת: הכניסו את המודעות לגופכם.

הנה אנלוגיה. יום קשה או מדאיג גורם לרובנו לרצות לחזור לבתים שלנו. הבית הוא המקום בו אנו יכולים להתמרכז ולהתקבץ מחדש. גופנו הוא הבית הארצי לאנרגיה שלנו, והחזרת המודעות שלנו (שהיא האנרגיה) חזרה לגוף הפיזי פועלת באותה צורה.

לפעמים האנרגיה שלנו מעופפת מסביב. זה בעבר, זה בעתיד, זה עם אהובים שאנחנו רוצים לבקר ולא יכולים, זה בכל מקום. אתם בטח מכירים את התחושה. אבל אם אנו מביאים את תשומת ליבנו לגופנו, האנרגיה שלנו מתלכדת. היא מתגבשת ומתמקדת.

הגופים שלנו נמצאים בהווה

כאשר המודעות / האנרגיה שלנו נמצאת בגופנו, היא גם בהווה, מכיוון שגופנו נמצא מאוד בעכשיו. ההווה הוא כמעט תמיד המקום הכי רגוע ועם הכי מעט סבל. זה גם מקום היצירתיות, הכוח והחיבור לחוכמה גבוהה יותר, אינטואיציה והשראה.

טכניקה להבאת מודעות לתוך גופכם

ישנן דרכים רבות להחזיר מודעות לגופכם. הנה אחת שאפשר לנסות.

  • במצב ישיבה נוח, עצמו את העיניים.
  • הביאו את המודעות שלכם לרגליכם. פשוט הרגישו את כפות רגליכם ושימו לב למה שאתם מרגישים. אנשים רבים חשים סוג של עקצוץ או תחושת נימול כאשר הם עושים זאת. (זו האנרגיה שלכם!) הישארו ככה קצת. אם יש לכם רק מעט זמן, אתם יכולים לעצור כאן, קחו נשימות עמוקות עד שתרגישו שאתם נרגעים והאנרגיה שלכם נעשית חזקה ומרוכזת.
  • אם יש לכם יותר זמן, העלו את המודעות שלכם מהרגליים אל כל גופכם. שוב, עצרו ותיהנו מהתחושה הזו לזמן מה, קחו נשימות עמוקות תוך כדי. התמקדו במיוחד בכל המקומות שמרגישים מכווצים ומאפשרים למודעות שלכם לנוח שם בנוחות במשך זמן מה.
  • אם אתם רוצים להמשיך, אתם יכולים להרחיב את המודעות שלכם גם לשדה האנרגיה העדין שלכם. (חשוב לזכור שהמרחב שלכם הוא תלת ממדי.)

אתם יכולים לעשות את זה די הרבה, בכל זמן ובכל מקום כדי להביא יותר רוגע ומיקוד ליום שלכם. (כמובן שלא תוך כדי נהיגה.)

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top