גריל גז SCAB

גריל גז

חברת SCAB  הינה חברה איטלקית אשר מתמחה בייצור ושיווק של מוצרים לבית ולגינה כאשר היא מסוגלת לייצר קשת רחבה של מוצרים החל ממערכות ישיבה לגינה, פינות ישיבה יוקרתיות, גרילים גז, נדנדות לחצר, מיטות שיזוף, כסאות לגינה ועוד מוצרים רבים אחרים תוך הקפדה על איכות חסרת פשרות

חברת SCAB  ידועה בכך שבייצור של המוצרים שלה היא משתמשת אך ורק בחומרי גלם יוקרתיים ואיכותיים ביותר אשר מעניקים למוצרים שלה עמידות ומשך חיים ארוך יותר, דבר שנחשב לחשוב מאוד כאשר מדובר על רהיטים שעומדים מחוץ לבית, בחצר או בגינה בתנאי קשים של חול, אבק, שמש, גשם וסוגי אקלים נוספים אשר עלולים לפגוע ולהרוס כל רהיט אשר עשוי מחומר גלם שאינו מתאים לכך.

מערכות הישיבה מיוצרות על ידי אלומיניום ופלסטיק, אשר נחשבים לחומרים חזקים מחד גיסא, ומעוצבים ויוקרתיים מאידך גיסא על מנת להקנות תחושה של מוצר איכותי ויוקרתי לצרכן כאשר בנוסף אלו הם חומרים אשר קלים מאוד לניקוי.

סדרת גריל הגז SCAB נחשבת לאחת הסדרות המוצלחות בעולם, כאשר החברה מייצר את הגרילים שלה בעזרת אלומיניום, שוב תוך ראייה שעל הגריל להיות עשוי מחומרים חזקים שימנעו החלדה של הגריל, כאשר בנוסף יהיה קל ופשוט לנקות אותו אחרי פעולה ומידי פעם על מנת שישאר בעל מראה חדש ונקי.

ניתן לרכוש גריל גז SCAB בעלי שלושה מבערים, ארבעה מבערים או חמישה מבערים יצוקים, כאשר פה כבר תלוי לאיזה מטרות אתם צריכים את הגריל. אם אתם זקוקים לו בשביל להכין ארוחה למשפחה הקטנה שלכם אז יספיק לכם גריל גז SCAB  עם שלושה מבערים בלבד, אך אם אתם נוהגים להאכיל את כל הדודים והדודות ולהזמין גם את השכנים כדאי לכם לשקול רכישה של גריל מאסיבי יותר עם תפוקת חום גדולה יותר וחמישה מבערים יצוקים.

פיזור החום בגריל גז SCAB  לא נעשה אך ורק באמצעות המבערים כמובן אלא גם הרשת היצוקה דואגת לפיזור חום אופטימלי על פני הגריל ודואגת לכך שבכל מקום בו תשימו בשר תקבלו מידות צלייה מעולות תודות לפיזור החום האידיאלי.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top