דלתות מינימאל בסגנון עיצוב מרהיב

דלתות מינימאל

כל מי שאוהב את האסתטיקה המהודרת של העיצוב המודרני ישמח לדעת שתעשיית הבנייה ממשיכה להגיש מוצרי גימור יפים לסגנון. מכיוון שהארכיטקטורה הזו מפשטת מבנים עד לצלליות מסודרות – בעלי בתים יכולים לחשוב על צורות בסיסיות ולא על צורות מורכבות עם אלמנטים דקורטיביים – שכוללים רק כמה חלקים מרכזיים של החזית לעבוד איתם.

הכניסה הראשית לוקחת את מירב תשומת הלב, לכן מומלץ לוודא שהיא משדרת את גולת הכותרת של הבית, ממש כפי שהיא צריכה להיות! הנה כמה דרכים לגרום לבית המודרני שלך לבלוט עם דלתות מינימאל מסוגננות.

דלתות מינימאל בקווים גיאומטריים

עיצוב מודרני עוסק בקווים נקיים. בעלי בתים רבים מוצאים את היופי שהם מחפשים לביתם עם העיצוב והתפקוד של כל אובייקט כמעט, באמצעות הקטנתו לאלמנטים שלו, אבל הקווים עצמם לרוב יפים בפני עצמם.

הרבה אמנות מופשטת שנופלת לז'אנרים המודרניים והעכשוויים היא גיאומטרית באופייה; סגנון עיצוב זה משתמש בקווים וצורות פשוטים מאוד כדי ליצור משהו הרבה יותר מעניין מבחינה ויזואלית מסך חלקיו. אם הקנבס הריק של דלת שטוחה רגילה הוא חד מדי לטעמכם, ניתן להבליט אותה עם בחירת הדגם המועדף עליכם מהדגמים הזמינים של דלתות מינימאל.

אין צורך בתכנון מורכב. קומץ של קווי צל עושה עולם של הבדל!

בין אם אתם מחוברים להשפעה המתארכת של קווים אנכיים, הגדרה של קווים אופקיים, עיצוב המשלב את שניהם ליצירת זוויות ישרות, או אפילו כמה קווים אלכסוניים למגע אקלקטי יותר, תמצאו את האפשרויות המתאימות לכם.

רוב הדפוסים הם א-סימטריים כדי למשוך את העין, ויש שילוב מוקפד ויצירתי של עיצובים מתקדמים של דלתות מינימאל שלמות, לצד סגנונות עיצוב אחרים שמרכזים את הקווים לאורך הקצוות. המגוון הרחב של דפוסים מסוגננים ופשוטים מאפשר לכם להשלים כל מיני סגנונות של אדריכלות מודרנית.

שילוב נועז של רכיבי זכוכית

בין אם אתם מעוניינים רוצה לשמור על פשטות עם זכוכית שקופה רגילה, או שאתם מעדיפים מעדיף זכוכית דקורטיבית או פרטית שמוסיפה יותר אישיות למראה, דלת לייט היא דרך נוספת להתקין דוגמה על החזית.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top