דלתות פנים בנתניה: היסודות

;

ברגע שתתחילו לעצב את פנים הבית שלכם תגלו שיש הרבה סוגים שונים של דלתות פנים בנתניה לבחירה כדי להעניק לחדר או לחלל שלכם את המראה הנכון ועדיין להשיג את מטרת התקנת הדלת. בהגדרה פשוטה, דלת פנים היא כל דלת שאינה מספקת גישה לחלק החיצוני של הבית שלכם, כמו חדר שינה, חדר אמבטיה, מרתף או דלת משרד.

לפני שאתם מתחילים לבחור איזה סוג של דלתות פנים אתם רוצים לבית שלכם, כדאי לעבור חדר-חדר ולערוך רשימה של כמה דלתות פנים אתם צריכים ומה יהיה תפקידן העיקרי. להלן רשימה של סוגי דלתות פנים בנתניה .

דלתות מעבר נפתחות ונסגרות על שני צירים או יותר

אלו הן הדלתות הנפוצות ביותר בבתים. ניתן לרכוש אותם כלוח (רק הדלת עצמה) או כיחידה תלויה מראש. דלת תלויה מראש מגיעה מותקנת מראש בתוך משקוף דלת, עם צירים כבר מחוברים והדלת עצמה בדרך כלל כוללת מנעול.

דלתות פנים בנתניה בדגמים תלויים מראש, חוסכות זמן התקנה על ידי ביטול הצורך של נגר לבניית המשקופים, להתקין את רווחי הצירים ולהתאים את הדלת למשקופים, אך המבחר מוגבל.

דלתות פנים בנתניה בסגנון תריסים

אלו הן דלתות מעבר סטנדרטיות בהן הוחלפו כל הפנלים או חלקם בלוחות עץ בזווית. דלתות תריסים משמשות בדרך כלל להתקנה בחדרי שירות וחדרי כביסה מכיוון שהן מספקות אוורור ופרטיות.

פורמט פנל רפפה מלא מציע את האוורור הרב ביותר, אך פורמט רפפה מעל פנל מציע את הסגנון הפופולרי ביותר מכיוון שהוא נראה דומה מאוד לדלתות פאנל מוצקות.

דלתות הזזה

ברוב המקרים, דלתות אלו מותקנות באזורים בעלי פתחים רחבים כמו חדר אמבטיה ראשי והן נעות משמאל לימין.

מכיוון שדלתות אלו אינן נפתחות, אין צורך לדאוג להנחת רהיטים, אלא רק חצי מהפתח נגיש בבת אחת.

דלתות צרפתיות

מציעות נקודת מוקד דרמטית בבית שלכם. דלתות אלו תלויות על צירים הממוקמים בכל צד של פתח רחב של דלת ומתנדנדים זה לעבר זה, נפגשים במרכז. כאשר שני הצדדים של הדלת פתוחים, יש לכם נוף ללא הפרעה. דלתות צרפתיות מגיעות במגוון סגנונות וזיגוג זכוכית כדי להשלים את עיצוב הבית שלכם.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top