חיפוי זכוכית למטבח מיטרני

חיפוי זכוכית למטבח

אם אתם מחפשים לשדרג ולשנות לחלוטין את המראה העיצובי של המטבח שלכם, עם חיפוי זכוכית תוכלו לעשות זאת ובגדול. ואם כבר מדברים על חיפויי זכוכית חברת מיטרני תעשה זאת עבורכם באופן המקצועי, האיכותי והשלם ביותר. חיפוי זכוכית הוא למעשה סוג של משטח העשוי מזכוכית חסימה, עמידה לכל סוגי הטמפרטורות הקימים, הרי בכל זאת מדובר על המטבח שלנו בו אנו מבשלים בעוצמות חום גבוהות. יחד עם זאת, החיפויים הללו הינם תחליף מושלם לחיפויי הקרמיקה והחרסינה אותם אנו מכירים, זאת משום שהם חלקים לחלוטין ולכן לא חודר אליהם לכלוך ושמן כמו שחודר לחריצים של אריחי הקרמיקה. חברת מיטרני, בחרה לשדרג באופן משמעותי את כל העניין אשר תפס תאוצה גדולה בשנים האחרונות בעיצוב מטבחים. לא רק שמדובר בחברה הפועלת בארץ וגם בעולם כבר עשרות שנים בכל מה שקשור לאביזרי מטבח ואמבטיות, היא גם מאפשר ללקוחותיה להזמין חיפויי זכוכית בעיצובים מיוחדים במיוחד. רוב החברות מספקות חיפויי זכוכית סטנדרטיים כלומר חלקים בכל מיני גוונים בין אם גווני פסטל, חומים או גוונים חזקים ועזים.

מיטרני בחרה לצאת עם ליין מיוחד נוסף של חיפויי זכוכית למטבח מודפסים בעובי של 6 מ״מ. תוכלו לבחור בהדפסים מגוונים החל מחיפוי זכוכית פרחוני שיעניק למטבח שלכם מראה כפרי וינטג׳, או לחלופין ללכת על קשת רחבה של נופים, בעלי חיים, הדפסים של לחמים או חיפויי זכוכית דמויי פוסטר מכל מיני מקומות בעולם. אנו מזמינים אתכם לאתר האינטרט הראשי של חברת מיטרני, כך תוכלו להסתכל ולהתבונן על קשת רחבה של חיפויי זכוכית איכותיים במיוחד שישדרגו לכם את מראה המטבח באופן יוצא דופן.

יתרון נוסף שבהתקנת חיפויי זכוכית טמון בעובדה שאת חיפויי הזכוכית קל ופשוט להחליף בכל זמן שתרצו, כך תוכלו לשנות את מראה המטבח שלכם בכל פעם שמתחשק לכם מבלי לפרק חיפויים ואריחים. ניתן למצוא חיפוי זכוכית שיתאים כמעט לכל מטבח החל ממטבח כפרי, מטבח מודרני ועד מטבחים בסגנונות קלאסיים שונים ומיוחדים.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top