טיפים וטריקים להדפסת פליירים מושלמים

פליירים

CMYKאם העיצוב שלך עומד לעבור לנייר, עצב בCMYK. זה ייתן לך צבעים מדויקים יותר למוצר המודפס הסופי מאשר צבעי RGB (לשימוש במסך).

300 DPIהדפסים מהירים ברזולוציה גבוהה. סדר את ה DPI (נקודות לאינץ ') ל 300. יתכן שתמצא את זה כ- PPI או 'נקודות לאינץ' 'תלוי בתוכנה שאתם משתמשים בה.
הגדרת הקובץ בגודל ההדפסה בפועל הולכת יד ביד עם הרזולוציה. וודא שמשטח היצירה שלך הוא בגודל הנכון לפלייר שאתה מדפיס! הגדלים הפופולריים שלנו משתנים מכרזת ההופעות המסורתיות בגודל 11X17 ″ וכלה בכרזות הסרט הגדולות בגודל 22X28 28.

תיקונים, דימום ובטיחותיחד עם הגדרת גודל הגרפיקה שלך, כלול.125 ″ מכל צד לדימום. אזור זה מבטיח שכל האלמנטים ביצירות הגרפיקה שלך יתארכו עד קצה ההדפסה.

וודא את העיצוב שלךאין דבר גרוע יותר מאשר לקבל חזרה את הכרזות שלכם ולמצוא דפוס הקלדה. בקש מחבר לבדוק את הפרטים, ייקח מספר דקות בלבד כדי להבטיח שכל הפרטים שלך נכונים.

כדי להקטין את גודל הקבצים בפרויקטים גדולים יותר, לרוב אנו מעדיפים פורמטים של PDF, AI, PSD, EPS או TIFF. רק וודא שאתה מתאר או מגיש רסטר כלשהו לפני שמירתו כדי להבטיח ששום דבר לא ייפול בסוף. יש לך רק JPEG? אנו נגרום לזה לעבוד כל עוד הוא ברזולוציה גבוהה ונשמר בגודל ההדפסה.

הדפסה דיגיטליתמושלם להדפסה בכמות נמוכה ולהדפסים גדולים במיוחד. עדיין תקבל הדפס איכותי, אך לא עם כל כך הרבה אפשרויות כמו שמספקת הדפסת אופסט. ראה את הכרזות הדיגיטליות שלנו כאן.

מוכנים להתחיל?
הדפסת פליירים אופסט ההימור הטוב ביותר שלך עבור הדפסה בכמות גבוהה. בנוסף לתמחור במחיר סביר, הדפסת אופסט מעניקה לך תוצאות מדהימות, התקנות07 והאיכות וצבע נבדקים על ידי הצוות המקצועי שלנו.
שום דבר לא אורז את אגרוף הקידום כמו פליירים מודפסים בהתאמה אישית. קדם את ההופעה או האירוע הבא שלך בשיטה מוכחת. יש לך מבצע מיוחד או מכירה? פליירים הם דרך נהדרת להודיע ללקוחות שלך! הם גם מספקים סחורה מצוינת לאיסוף ובמחיר סביר.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top