כיצד למצוא את גובה שולחן האוכל המושלם

שולחן

כשאתם מחפשים שולחן חדש לפינת האוכל, השגת הגובה הנכון הוא היבט חשוב הן לאסתטיקה והן לפונקציונליות של החדר. למדו כיצד לבחור את גובה שולחן האוכל המושלם.

גובה שולחן האוכל

ישנם שני גבהי שולחניים רגילים: סטנדרטיים ודלפקים.

שולחנות בגובה רגיל גובהם 30 אינץ 'ונועדו לשימוש עם כסאות 18 "-23". גובה זה הוא יותר רשמי, ועובד היטב עבור משפחות עם מגוון רחב של גילאים ותנועה.

שולחנות דלפק הם בגודל 36 אינץ 'ונועדו לשימש עם כסאות בגובה 24 "- 26". שולחנות אלה מציעים תחושה פחות רשמית, והם נהדרים לחללים קטנים שכן הגובה יוצר מראה פתוח יותר.

אם אתם קונים כסאות בנפרד מהשולחן, בדקו תמיד את גובה המושב. צריך להיות 10 "–12" בין מושב הכסא לתחתית השולחן.

שולחן אוכל – רוחב ואורך

בעוד שגובה שולחן האוכל חשוב, רוחב ואורך הם גם גורמים מכריעים שיש לקחת בחשבון. שני ההיבטים האלה משפיעים על מראה החדר שלך ועל כמה יהיה נוח לאכול בשולחן שלכם.

רוחב

רוחב השולחן – שנמדד לאורך "ראש" השולחן – משפיע על כמה קל להעביר אוכל סביב וכמה פלטות או צלחות הגשה יכולות להיכנס לאורך קו האמצע של השולחן. כדי להעביר אוכל בקלות מעבר לשולחן, הרוחב צריך להיות לא יותר מ 48 ". עם זאת, אם יש לך מזנון או שולחן מזנון, ויהיו רק מקומות ישיבה בשולחן, אתם יכולים לבחור שולחן צר יותר שגודלו 30 ס"מ.

אורך

על מנת שהאורחים יוכלו לאכול בנוחות (ולהימנע מנגיעות מרפקים), לכל אורח צריך להיות מרחב אופקי של 24 "–26". כדי להתרחק מנקישות ושריטות, שמרו על 6 "בין הכיסאות. אם אתם קונים כסאות בנפרד, הכרת אורך השולחן תעזור לכם לדעת כמה כיסאות יכולים להתאים לשולחן שלכם. רק זכרו שרגלי השולחן עשויות לגנוב כמה סנטימטרים מכל צד.

מדידות חדר אוכל

גם רוחב וגם אורך משפיעים על אופן ההסתובבות בחדר, ולכן חשוב לדעת את הממדים של חדר האוכל שלכם בזמן הקניות.

צריך להיות לפחות שטח של 36 "–48" בין השולחן לקיר כך שהאורחים יוכלו להסתובב בקלות סביב השולחן. אנו ממליצים גם שיהיה לפחות 48 "בין השולחן לדלת.

 

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top