למי הדגם של כספת 055x יכול להתאים?

  • Home
  • כללי
  • למי הדגם של כספת 055x יכול להתאים?
Image

במידה ואתם מחשפים כספת לבית או למשרד, אפשר כי הדגם של כספת 055x הוא בדיוק הדגם שאתם מחפשים. דגם זה שייך לחברת sebtry, והוא נחשב לאחד מהדגמים המובילים שלה, בסדרת הכספות הביתיות והמשרדיות. מדובר על דגם שמספק רמת הגנה ניאותה, מוכר ע"י רוב חברות הביטוח בארץ, ומצוין למי שצריך לשמור על כמות בינונית של פריטים – מסמכים, כסף מזומן, תכשיטים, נשק אישי, וכיו"ב. אז מהן תכונותיו?

כך הכספת הזו תשרת אתכם היטב

  • עובי הכספת – ביחס לכספות ביתיות אחרות, ובוודאי ביחס לגודל שלה, כספת 055x היא כספת עבה יחסית, כאשר הקירות והדלת הם עם עובי של יותר מ30 מ"מ – הרבה מעבר למינימום המומלץ. חשוב מאד לציין שזה בהחלט יכול להקשות על פריצה לא חוקית, ומבחינתכם מדובר על יתרון לא קטן בכלל.
  • מידות – מדובר על כספת בגודל בינוני-קטן באופן יחסי. כספת 055x מגיעה למשקל של 9 ק"ג, והיא בגובה של 22 ס"מ וברוחב של 33 ס"מ. מבחינתכם זה אומר שהיא תוכל לשרת אתכם בעיקר לצרכים בסיסיים של שמירה על הציוד.
  • איך היא ננעלת ונסגרת? – מנגנון הנעילה והפיחה של כספת 055x הוא מנגנון של קוד אלקטרוני. אתם יכולים לקבוע מראש קוד ברצף מסוים – החל מקוד של שתי ספרות בלבד (לא מומלץ כמובן), ועד לקוד של 8 ספרות (מומלץ בחום – כמה שיותר ארוך כך יותר טוב). כדאי לבחור כמובן בקוד שלאדם מבחוץ יהיה קשה מאד לנחש, על מנת שבאמת תוכלו להגן ולשמור היטב על תכולת הכספת כמו שצריך.
  • קיבוע וכיסוי – רצוי מאד לקבע את כספת 055x לקיר או לרצפה, על מנת שיהיה אפשר למנוע את הגניבה שלה (היא לא שוקלת הרבה). כמו כן, חשוב מאד לזכור שהכספת מגיעה עם כיסוי פנים איכותי במיוחד שמאפשר להסוות אותה ולהגן עליה היטב.

מוצר איכותי שלא מאכזב

המוניטין של החברה שמייצרת את הכספת הוא כבר מוניטין ידוע בעולם כולו, והכספת הזו נחשבת לאחת מהדגמים המובילים והחשובים ביותר של החברה – וגם אתם יכולים ליהנות מההגנה שהיא תספק לכם.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top