מדוע סיפוק שירות לילדים הוא מודל עסקי טוב

  • Home
  • בריאות
  • מדוע סיפוק שירות לילדים הוא מודל עסקי טוב
אוכל

על פי AECF.org, מספר הילדים בארצות הברית מתחת לגיל 18 עומד על מספר שיא של כל הזמנים. למי שמחפש הזדמנות עסקית או דרך למצוא הכנסה נוספת, סיפוק שירות לילדים הוא הדרך ללכת בה.

ישנן מספר דרכים לנצל את הנקודה הזו. האחת היא לפתוח עסק שמתאים לילדים. דבר נוסף הוא לשלב פעילויות לילדים בעסק שכבר יש לכם.

מודל עסקים המתאימים לילדים

דייויד אולנדורף ופיטר מרקוביץ ידעו שיש להם רעיון עסקי נהדר. בשנת 2002 הם התחברו עם לארי מרטינק כדי להציע לעולם את מודל הלמידה שלו. מרטינק, מורה למתמטיקה במקצועו, פיתח חומרים משלימים משלו, בהם השתמש כדי לעזור לילדים ללמוד מתמטיקה. עכשיו בשנת 2016, Mathnasium הוא חברה עם יותר מ- 600 מיקומים ברחבי ארצות הברית.

המתמטיקה אינה שונה ממודלים עסקיים רבים המתאימים לילדים. הם התחילו כבעיה או כפתרון לבעיה ושווקו אותה לעולם.

רוצים לערוך מסיבה בסגנון קרנבל בבית? יש לזה מודל עסקי.

זקוקים לבייביסיטר בטיסה? יש לזה מודל עסקי.

סטייליסטית או ספרת לילדים בלבד? כמובן שיש לזה מודל עסקי.

אם אתם מסתכלים סביבכם תראו עסקים רבים המכוונים לילדים. אתם יכולים לבחור לפתוח מודל עסקי משלכם או לקנות זכיינות. כך או כך, ישנן הזדמנויות עסקיות רבות בשבילכם כדי לספק צרכים לילדים.

אבל מה עם עסקים שלא מתמקדים בילדים? ובכן, הם משאירים כסף על השולחן.

עסקים שאינם לילדים עדיין חייבים לספק לילדים

אם אתם מנהלים עסק שאינו מכוון לילדים, אתם עדיין יכולים למצוא דרך לספק לילדים. למעשה, חובה אם תרצו לעמוד בקצב של המתחרים שלכם.

יש עסקים שמקימים שולחן משחק קטן ופשוט משאירים את הילדים "מחוץ לטווח הראייה, מחוץ לתודעה". מה שעסקים צריכים לעשות זה לנצל את השוק הנוסף הזה שנמצא ממש מולם. למעשה, עסקים רבים מחמיצים הכנסות ממבוגרים (הורים) מכיוון שאין להם דבר להציע לילדים.

דוגמה נהדרת לכך היא מסעדות מפוארות. כמובן שאתם לא יכולים לקחת את הילדים שלכם למסעדת אוכל מפוארות. בפעמים בהם ניסיתי אני מתחיל להיות עצבני, אנשים בוהים ובסופו של דבר אני רק רוצה לעזוב את המקום. אני פשוט לא מבין מדוע אנשים כל כך כועסים כשבני בן החמש זורק את הקציצות שלו ברחבי החדר. הורים רבים פשוט מדלגים על המסעדות המפוארות בגלל זה. קבוצה קטנה של מסעדות עם כוכבי מישלן בניו יורק שמו לב לבעיה זו והחלו לספק שירות לילדים.

איך הם עשו זאת? פשוט השאירו אותם בנפרד.

במסעדות יש ארוחות רגילות בהן ההורים יוכלו לבלות ערב נחמד עם נרות ויין. בחדר אוכל נפרד הילדים נהנים מארוחותיהם. נשמע לא אנושי, אבל הילדים אוהבים את זה. הם מרגישים כאילו הם אלה שנמצאים בעיר ו על פי חדשות המסעדות של ניו יורק ילדים מרגישים יותר בנוח לנסות דברים חדשים כאשר ההורים שלהם אינם בסביבה. המקומות האלה ממלאים עכשיו שולחנות ריקים עם ילדים ומרוויחים הכנסה נוספת, תוך שהם מביאים הכנסה שהם בדרך כלל מפסידים מכיוון שהורים לא רוצים להוציא את ילדיהם החוצה. מה אם היה מקום של קייטרינג קצת אחר?

זה הגיוני לכלול ילדים בתוכנית העסקית שלכם

לדברי הפרופסור לסוציולוגיה, קתלין גרסון, קיימת תפיסה שגויה גדולה שההורים אינם מבלים זמן רב עם ילדיהם כמו שעשו הדורות הקודמים. בספרה המהפכה הבלתי גמורה: הגעה לבקרות בעידן חדש של מגדר, עבודה ומשפחה לדבריה, בני המילניום מבלים זמן רב יותר עם ילדיהם מאשר ההורים בשנות החמישים. זאת למרות שיש שני הורים העובדים במשק בית.

אני יודע שאשתי ואני לא הולכים לשום מקום אלא אם כן בננו איתנו. אנחנו גם עושים קניות במקומות בהם אנו יודעים שיהיה משהו שישעשע אותו. קראו לזה מפונקים אם תרצו, אבל אתם מפספסים הזדמנות גדולה אם אתם לא חוברים לשוק הילדים.

עם 74.2 מיליון ילדים מתחת לגיל 18 בארצות הברית (שיא בכל הזמנים), זה הזמן המושלם לנצל הזדמנות עסקית שמספקת שירות גם להם. אם אתם לא אוהבים לספק שירות לילדים, לפחות צרו סביבה שבה ההורים עדיין רוצים להגיע אליכם. מי שלא מצליח לעשות זאת משאיר הרבה כסף על השולחן בשביל המתחרים לנצל.

האם אתם מעוניינים לספק שירות לילדים בעסק שלכם? האם אתם הורים שמסכימים שזו החמצה אם לא עושים זאת?

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top