מוסך לסוזוקי אלטו וסוזוקי ספלאש

  • Home
  • רכב
  • מוסך לסוזוקי אלטו וסוזוקי ספלאש
מוסך לסוזוקי

סוזוקי אלטו

סוזוקי אלטו ידועה כמכונית שהתחילה את מהפכת המכוניות הקטנות בישראל, שזמינות במחירים משתלמים. היא מגיעה במקור מהודו, שם היא נוצרה כרכב בסיס שהתאים למעצמה הגדולה, עם מנוע בנזין שיש לו שלושה צילינדרים, במקום ארבעת הצילינדרים הנפוצים ברכבי סוזוקי בדגמים הקודמים.

באולם התצוגה של סוזוקי צומת בילו תוכלו למצוא את הדגמים החדשים של סוזוקי אלטו, שמעוטרת בציון בטיחות של חמישה כוכבים, בזכות ארבעת כריות האוויר שלה, בהתאם לדגם שיובא בשנים הראשונות לייצור המכונית.

המומחים שלנו ישמחו לייעץ לכם על בחירת הדגם המתאים לכם, שמתהדר באמינות גבוהה כפי שמצופה מחברת סוזוקי, עם יתרון משמעותי על רכבי המיני האחרים, בכל הנוגע לאמינות הגיר האוטומטי, לצד יתרונות המחירים הנמוכים של הביטוח, והעלויות המשתלמות של התפעול.

סוזוקי ספלאש מתאימה לאנשים שאינם מעוניינים לנהוג על טוסטוסים ברחבי העיר, ואינם מעוניינים גם להשתמש בתחבורה הציבורית. אז אם אתם מחפשים רכב זול במונחים של תחזוקה ורכישה, דברו עם צוות שירות הלקוחות שלנו, ונמליץ לכם על הדגם המתאים.

סוזוקי ספלאש: מה חשוב לדעת

אם אתם מעוניינים לרכוש מכונית עירונית חדשה, סוזוקי ספלאש היא אפשרות טובה שתוכלו למצוא במרכז השירות של סוזוקי צומת בילו. מכונית כזו מתאימה לאנשים עסוקים שזקוקים לרכב אמין וחזק שאפשר לנהוג בו בכבישים העירוניים הצפופים.

זו הסיבה שהמכונית הזו נכללת בקטגוריית המכוניות העירוניות, שכן העיצוב הפשוט והקטן שלה יעיל לנהיגה בסביבה עירונית, בכבישים שאין בהם מספיק מרחב לתמרון. הפופולריות של מכונית עירונית  קטנה ומעשית עולה בשנים האחרונות, כפי שניתן להתרשם מהביקוש לרכב זה ברחבי העולם.

סוזוקי ספלאש מורכבת ממנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר שאומץ גם על ידי גרסת סוזוקי האחרת, סוויפט. מנוע Suzuki Splash כולל יחידת 93 כ"ס עם חיזוק VVY כפול שמביא יתרונות מסוימים, כמו קיצוץ כמות הפליטה מ- 128 גרם/ק"מ ל 119 גרם/ק"מ ושיפור יעילות צריכת הדלק מ- 51.4 מגה"ג ל 55.4 מגה בייט.

לפני שתרכשו את הרכב החדש שלכם, חשוב שתדעו את המידע השלם שחשוב להכיר, והמומחים שלנו ישמחו לספק לכם את כל המידע על המכונית.

מחפשים מוסך לסוזוקי ?

אוטו גיל זו הכתובת

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top