מיתוג על אוטובוס

אחד הדברים שתמיד מצליחים זה עניין המיתוג אבל כשהוא מגיע ומופיע על גבי אוטובוס זה בהחלט יכול להגיע כמעט לכל קהל היעד. מה הקשר בין פרסומים על אוטובוס לבין מיתוג על אוטובוס ? הדבר הטוב ביותר זו היכולת להעביר את המסר ולנצל את זמן החשיפה הטובה ביותר, הכול בזכות המילה הנכונה או נכון יותר האמירה הנכונה שנתפסת בעיניהם של רבים וטובים שצריכים מוצר שונה או שירות שונה שיניב להם את ההצלחה ובסופו של דבר גם יגדיל להם את הרווחים.

מחפשים למתג את עסק שלכם בצורה שונה או לצרף עוד כמה פרטים למיתוג הקיים? באמצעות הפרסום על גבי האוטובוס זה בהחלט יכול להביא את העסק שלכם לשיאים חדשים.

איך ממתגים שירות או מוצר על גבי אוטובוס?

אחת הדרכים למתג או להעביר מסר שיוביל ויגיע לכל קהל כזה או אחר קשור ביכולת למתג את השירות או המוצר בצורה הטובה ביותר וכאן נשאלת השאלה, מעבר למשרד הפרסום, איך באמת אפשר לייצר את החשיפה כך שבסופו של דבר תייצר הכנסות בפועל?

כמו בכל דבר, גם כאן חשוב ביותר לברור האם המסר המיתוג אכן עונה על הצורך של הלקוחות שלכם ובו זמנית מספר על הבעיה שהם רוצים לפתור.

כך בכמה שניות כשיש את התועלת לצד הפתרון הקהל השבוי שיושב בתוך האוטובוס, בהמתנה להתחלפות הרמזור או אפילו מחוצה לו רואה את המסר ומיד מממש את הקנייה ומגדיל את החשיפה שלכם בצורה משמעותית ביותר.

כמה עולה לפרסם על אוטובוס?

המחיר של השיווק והמיתוג על גבי אוטובוסים משתנה לא רק בהתאם לפרסום אלא בעיקר במיקומים בהם יפורסם המידע. כאמור, המיקום הגאוגרפי משנה את כל התמונה וככל ששמים את המידע ביותר מקומות כך גם גדלה החשיפה והתוצאות ידועות מראש ובסופו של דבר התשלום יהיה גם הוא בהתאם.

בסיכום דבר, ככל שהפרסום יתפרס על שטחי יותר אוטובוס כך גם המחיר יעלה בהתאם ולכן, אלו הם דברים שצריך להביא בחשבון לפני שמפרסמים או ממתגים.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top