מקלחונים על סוגיהם השונים

Image

שוק המקלחונים עובר שינוי משמעותי בתקופה האחרונה, כאשר ישנה נטייה הולכת וגוברת להשקיע יותר בחדר האמבט בבית. בימינו, הציבור הרחב מבין כי אמבטיות תופסות שטח ניכר ומרכזי בחלל הבית. היום, כאשר קיים מבחר גדול של מקלחונים , בין אם סטנדרטים ובין אם בהזמנה אישית, אפשר לוותר על האמבטיה הקלאסית.

ניתן לחלק את קבוצת המקלחונים הסטנדרטים לשלושה סוגים:

מקלחון מעוגל – מותקן בפינת חדר האמבט בזווית ישרה. המקלחון מותקן על אגנית או רצפה. מקלחון מעוגל מעניק לחדר האמבט מראה יוקרתי ומעודן יותר.

מקלחון חזית – מותקן בנישה שבין שני קירות. אנשים רביםי כיום מוצאים שהדרך האפקטיבית ביותר לעיצוב חדר אמבט היא לפרק את האמבטיה ולהתקין במקומה מקלחון חזיתי, מאחר שהוא גדול ומרווח יותר.

מקלחון פינתי – הנמכר והפופולארי ביותר בשוק. ניתן לקבלו אף במידות סטנדרטיות. המקלחון מותקן בפינת חדר האמבט בזווית ישרה, על אגנית או רצפה.

היתרון הבולט במקלחונים סטנדרטיים: הם מגיעים מוכנים, כך שאין צורך להמתין לייצורם. נוסף על האמור, מחיר לרוב נמוך יותר מהמקלחונים המוזמנים. לא תמיד שטח חדר האמבט מאפשר התקנה של מקלחון סטנדרטי דורש מאיתנו רכישת מקלחון על-פי מידה, המותאם לשטח הקיים. כך, מקלחון מוזמן לפי מידה יכול בהחלט להוות פתרון נוח לסוגיית השטח בחדר האמבט.

מקלחונים בהזמנה מיוחדת

בעת האחרונה, כמעט בכל בית אב בישראל מותקן מקלחון מוזמן לפי מידה, באופן מושלם עבור כל חדר אמבט. מקלחון לפי מידה מחייב מחשבה ותכנון מראש, על מנת שהמקלחון יותאם כראוי לצרכי הלקוח ותנאי השטח שלו. תכנון מקלחון על-פי מידה מחייב התייחסות להיבטים רבים, כולל – אסתטיות, עיצוב, התאמה, ניקיון ונוחות.

יתרונו של מקלחון לפי מידה הוא ביכולת ההתאמה האישית של צורת המקלחון וגודלו, כמו גם בסוג הזכוכית המרכיבה אותו ועובייה. חסרון מקלחות כזה הוא המחיר הגבוה ממקלחון סטנדרטי. נוסף לאמור, מקלחון בהזמנה יהיה מעוצב ומרשים יותר; ניתן גם ליצור ציורים צבעוניים (או לא) ודוגמאות על זכוכית המקלחון, בתהליך מרתק המכונה "התזת חול".

כיצד מתחילים

אפשר להישאר רגועים. לא תמיד כולם יודעים מאיפה בדיוק להתחיל. באם אתם יודעים ובטוחים שיש לכם עניין ברכישת מקלחון לאמבט, ראוי שתיצרו קשר עם אלו המתמחים בכך, שצברו ידע וניסיון עם השנים ושכבר עבדו על כמה וכמה חדרי אמבטיה. הם ידעו לייעץ לכם לגבי הנקודות שעליכם לקחת בחשבון, החל מהפן הפיסי של התקנת המקלחות וכלה בפן הכלכלי – ההוצאה הכספית.

https://www.youtube.com/watch?v=yKuuTMxM40I

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top