עורכי דין פשיטת רגל – כל התפקידים והיתרונות במקום אחד

  • Home
  • עורכי דין
  • עורכי דין פשיטת רגל – כל התפקידים והיתרונות במקום אחד
עו"ד פשיטת רגל

גיליתם כי יש לכם תיק בהוצאה לפועל והבנק שולח לכם הודעות מדי יום ביומו? אם גם אתם חיים בלחץ האיום הזה נוכח החובות שהצטברו, אולי כדאי לכם לפנות עוד היום אל עורכי דין פשיטת רגל אשר יסייעו לכם לצאת מהמצב אליו נקלעתם.

צריכים עזרה? הנה כמה מהדברים שיוכל לעשות עבורכם עורך דין פשיטת רגל בזמן אמת, מהיום אתם יכולים לומר שלום לחובות שלכם.

מהם תפקידיו של עורך דין פשיטת רגל ואיך הוא יכול לסייע גם לכם?

לפני שאתם הולכים וסוגרים עם עורכי דין פשיטת רגל בחיפה, חשוב שתוודאו מהם יכולים לעשות עבורכם וחלק מזה קשור לכמה וכמה דברים שמיד נציין אותם במאמר שלפניכם.

כאמור, יש בעלי חובות נמוכים ויש בעלי חובות גבוהים ולכן אם החוב שלכם גבוה ממאה חמישים אלף שח או נמוך הבקשות תימסרנה לאנשים אחרים לגמרי.

לצורך העניין, חוב שהוא בסביבות המאתיים אלף ₪ יוגש לממונה על הליכי חדלות הפירעון ואילו חוב שהוא בסביבות המאה אלף שח ועד חמישים אלף שח יועבר ישירות אל הלשכה להוצאה לפועל, למקום בו אתם גרים או לחילופין למקום העבודה שלכם.

כמו כן, במידה והגעתם אל עורכי דין פשיטת רגל, וודאו כי אתם אכן עומדים בקריטריונים ואתם אכן יכולים להיקרא פושטי רגל. לא עומדים בדרישות? אם אין לכם את כל המסמכים הנדרשים או עניין וידע בעניינים האדמיניסטרטיביים, או שתתייעצו עם עורך דין או שתוותרו על כך מראש.

אילו יתרונות אפשר להניב מהשכרת שירותיו של עורך דין בתחום פשיטת הרגל?

אחד הדברים הנדרשים שהוא גם יתרון גדול הוא לבקש ממישהו שיגן על הרכוש שלכם כחייבים וגם כאן, נכנס עורך דין לענייני פשיטת רגל לתמונה ויכול בהחלט לסייע לכם לשמור על הרכוש הקיים מפני עיקול או כל פעולה כזו או אחר.

בגדול, תפקידו של העורך דין הוא להקטין נזקים וזאת בזכות הניסיון שלו ויכולת שכנוע מקבל ההחלטות שלא יעשה או ידחה את ההליך.

Nmilaw

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top