עיסוי תאילנדי בתל אביב

עיסוי תאילנדי בתל אביב הוא אחד מיני מאות סוגים של עיסויים והוא מבוסס על הרפואה הסינית שמטרתה לאזן את האנרגטיות ולספק לגוף ולנפש רגיעה על כל המשתמע מכך. כמו בתאילנד גם כאן נקרא הטיפול מסאג' תאילנדי מוכר ומסורתי היות שהוא מכיל בתוכו כמה וכמה שיטות ייחודיות לשיטה התאילנדית.

השימוש בשיטה בא לידי ביטוי בעבודת גמישות ולצד זאת גם רפיון מצדו של המטופל ועל פי דרישת המטפל. מקור השיטה בהודו והיא הופצה על ידי נזירים עוד לפני אלפיים שנה ויותר בלא מעט אזורים במזרח התיכון.

כיצד מבוצע עיסוי תאילנדי?

עיסוי תאילנדי בתל אביב יינתן לכם על ידי מגע של אדם והוא יכלול בתוכו עיסוי המושתת על לחיצות איטיות הן בידיים של המטופל והן ברגליו.

כמו כן יכלול הטיפול גם מתיחות, המון עבודת רגליים ולצד העדינות יופעלו גם פעולות המושתתות על כוח ועצימות – הכול כדי להגיע לתוצאה הטובה והטיפול המושלם ביותר למטופל ועל פי רצונותיו.

בגדול, הרעיון של טיפול זה הוא להביא את המטופל למקום הטוב ביותר על ידי הזרמה של הדם ואיזון כל מחזור הדם.

שלא כמו עיסויים אחרים, עיסוי זה מתבצע על הריצפה ולא על שולחן כפי שנהוג לחשוב. באמצעות מזרן דק שוכב עליו המטופל ואז ניגש לשם המטפל ומתחיל בהליך הטיפול.

כאמור, כל הלחיצות והעיסוי עצמו מבוצעים באזורים שיש בהם את הבעיה ונוכח עיסוי תאילנדי בתל אביב מצליח לקבל המטופל את כל המענה באשר לאנרגיה של הגוף, חידוש התאים, זרימת דם, חמצן וכל מה שביניהם.

נקודות הלחיצה עליהם מסתמך המטפל הן מעגליות ונקראות גם סוג של צמתים של אנרגיה או קווי אנרגיה שאליהם מגיע המטפל באמצעות ההכשרה והניסיון והמיומנות שיש בידיו.

כיצד מסייע עיסוי תאילנדי למטופלים?

עיסוי תאילנדי בתל אביב יכול לסייע לכם רבות ובפרט אם אתם סובלים מכאבי ראש בלתי פוסקים, נדודי שינה קשים, כאב בשרירים בגוף, לימפה, בעיות דם, גב ובסופו של דבר מטפלים גם בסטרס שהוא אבי אבות כל הבעיות הקיימות בגוף האדם.

פוסטים קשורים

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top