עבודה זמנית – מה זה אומר?

עבודה זמנית

לעבודה זמנית יש לא מעט יתרונות ולעתים אפילו הזמני יכול להפוך לקבוע. למעשה, עבודה זמנית מוגדרת כעבודה לתקופה… סוגי תקופות…

  • לפני הצבא – זה הזמן לחסוך קצת כסף ואולי אפילו להספיק לטוס לאיזה קוויקי בחול… משרות כמו עבודה בקייטרינג באירוע הקיץ, מלצרות בבית קפה, בייבי-סיטר, חלקות פיילרים אלו הו המשרות הזמניות המוצעות לנערים ונערות לפני צבא. בנוסף, ניתן לעבוד גם כשליחים בסופר, קופאים בבית הקולנוע, עוזרים של מכבסה הרצליה ועוד.
  • אחרי הצבא – למרות שעבודה זו יכולה להתפרס על תקופה ארוכה, במיוחד אם אנחנו מאלה שישר אחרי השחרור מכוונים ללימודים ארוכים, עדיין מדובר בעבודה זמנית. גם כאן מלצרות, עבודה בבר או בייבי- סיטר יכולה להיות אופציה טוב. שווה לנצל את המענק שמקבלים מהמדינה ולבחור דווקא עבודה מועדפת בתחומים כמו מלונאות, עבודה עם קשישים, מתדלק בתחנת דלק, עבודה בחקלאות או תעשייה תזכה אותנו בתום התקופה שנקבעת על פי המדינה במענק שמן של כמה אלפי שקלים.
  • בזמן לימודים – כאן האופציות כבר גודלות וניתן להשתלב במשרה שנושקת לתחום אותו אנו לומדים. מזכירות, עבודה במכירות, בחברות הייטק ומחשבים, עבודה בתור עוזר עבור אדם שמומחה בתחום אותו אנו לומדים יכולה להיות משרה מעולה לצבירת ניסיון ובניית הקריירה העתידית המקצועית שלנו.
  • אחרי לימודים – זה השלב שהזמני יכול להפוך לקבוע, במיוחד שהאדם הממונה עלינו התחבר אלינו, נוצרה כימיה ואז אפשר להתקדם. במידה ואנו רוצים לצאת לדרך משלנו, זה הזמן לכתוב קורות חיים ולהתחיל לחפש את העבודה הקבועה שלנו, לסלול לעצנו דרך מקצועי ולאט לאט להתקדם.

אז מה היתרונות של עבודה זמנית?

  1. לרוב מדובר בעבודה במשמרות מה שמאפשר לנהל לוח זמנים גמיש ולהספיק לעשות כמה דברים במקביל.
  2. ניתן להגדיל את המשכורת במידה ואנו יכולים להתחייב לשעות נוספות באותו שבוע מסוים שצריכים במקום העבודה תגבור, לעבוד לילות או סופי שבוע.
  3. בשונה מעבודה קבועה בה אנו מרגישים סוג של מחויבות, כאן לרוב אין חתימה על חוזה עבודה מורכב ובכל שלב שזה לא מסתדר אפשר לקום וללכת.

 

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top