כיצד להשיג יותר ראיונות עבודה ולמצוא עבודה במהירות?

למצוא עבודה

הסודות הבטוחים לקבלת ראיונות ולמציאת עבודה במהירות

בואו נודה בכך… חיפוש עבודה מבאס. לא כל אחד אוהב לשים את עצמו בשביל הערכה ושיפוט וטבע החיפוש הוא שהוא מלא בדחייה. חיפוש עבודה הוא לעיתים משחק של מספרים… לפעמים אתם צריכים לעבור הרבה "לא" כאילו לקבל "כן" ואז יש את הלחץ הכלכלי. אין ספק בכך… אם אתם במהלך חיפוש עבודה, אתם רוצים לסיים עם זה עכשיו.

הדרך לצאת מחיפוש עבודה ולהיכנס לעבודה נהדרת במהירות הוא להכות חזק ולהיות אגרסיבי.
אתם חייבים לדבר עם אנשים, תהיו הסנגור הכי טוב של עצמכם ותלמדו למכור את עצמכם עבור העבודה. אתם חייבים ללמוד לחשוב על עצמכם כמוצב שמישהו, איפשהו באמת צריך. אם אי פעם היה הזמן לצאת מאזור הנוחות שלכם, כעת זה הזמן.

מה חלק מהדרכים המהירות ביותר למצוא עבודה? ללא ספק, הדרך הכי טובה והכי ישירה היא ליצור קשר ישירות עם מנהל הגיוס. הסוד ליצירת קשר איתם הוא בין אם אתם רואים או לא שהם פרסמו עבודה. זה יכול להיות מפחיד עבור חלק, אבל זאת בוודאות הדרך הכי יעילה להשיג ראיון עבודה.
הדבר חושף עבודות נסתרות (מוערך ב 70% מכלל העבודות הפתוחות בכל רגע נתון) וזה משיג א תשומת הלב של האדם שלמעשה יכול להעסיק אותך (מנהל הגיוס).
דרכים טובות נוספות? נטוורקינג היא אחת.. אבל אל תחשבו שהיא מוגבלת רק עבור אותם אנשים שקשורים לקריירה שלכם. לינקדין היא דרך נוספת (אבל שוב פעם, זו צורה נוספת של נטוורקינג).

לוחות עבודה וירידי קריירה זה מה שאנשים רבים עושים אבל הם הרבה פחות יעילים ממה שאתם חושבים. מה שאתם צריכים זה רעיונות חדשים וזוויות טריות עבור נתיבים שונים למציאת עבודה.
מה לגבי ללכת למנהל הקודם שלכם, ללכת לחברות שהתראיינתם בהן בעבר או יוטיוב?

אתם צריכים לחשוב מעט מחוץ לקופסא בשוק התחרותי של ימינו. ככל שאתם חושפים יותר לידים לעבודה, כך תקבלו יותר ראיונות עבודה. זה ירומם את רגשות הכוח והביטחון העצמי שלכם וכמו כן את הסיכויים שתקבלו הצעת עבודה נהדרת (או מספר הצעות עבודה).
יהיו לכם אפשרויות לבחור איזה עבודה אתם רוצים לעבוד בה וזה נותן לכם שליטה על הקריירה שלכם וכמו כן עמדה עליונה לניהול משא ומתן כאשר מדברים על המשכורת, הטבות או בונוסים.

עבודת החלומות שלכם נמצאת אי שם ותוכלו למצוא אותה… במהירות.
למצוא עבודה

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top