מחפשים עבודה לערב בזמן הלימודים? עבודה בניקיון – רעיון מעולה ומכניס

חברת נקיון

מציאת עבודה לזמן הלימודים

שילוב עבודה יחד עם הלימודים האקדמיים היא הרבה פעמים משימה לא פשוטה, כיוון שבנוסף למטלות, לשיעורי הבית ולבחנים שיש ללמוד אליהם צריך להשקיע זמן נוסף גם בעבודה. עם זאת, פעמים רבות הדבר הוא בלתי נמנע. כדי שנוכל לממן את הלימודים, את המחיה וגם סתם בילויים שוברי שגרה מדי פעם, עבודה עשויה להיות הכרחית. אחת מהאופציות הנוחות ביותר לעבודה תוך כדי הלימודים, היא עבודה בתחום הניקיון.

כל היתרונות של עבודה בניקיון

יש מספר יתרונות מרכזיים לעבודה בניקיון בזמן הלימודים:

  • עבודה גמישה עם שעות נוחות – הקריטריון שנחשב למרכזי ביותר בבחירת עבודה לזמן הלימודים הוא גמישותה והתאמתה לשעות הלימודים. רוב העבודות בשוק הן בשעות הבוקר, בהן לרוב לומדים ולכן אינן מתאימות לקהל הסטודנטים. לעומת זאת, עבודה בניקיון בחברת ניקיון בהרצליה או באופן פרטי יכולה להתבצע בשעות גמישות ביותר. חלק מעבודות הניקיון מתבצעות מאוחר בערב, בשעות בהן אין לימודים. הגמישות הרבה מאפשרת אף ניצול של שעות חלון בלימודים לצורך העבודה.
  • שכר נוח ביחס לשעות העבודה – עבודה בניקיון מעניקה שכר טוב לעובדים, במיוחד ביחס לעבודות מקבילות בהן סטודנטים נוטים לעבוד. עבודה בחברת ניקיון בהרצליה מעניקה מעבר לשכר גם תנאים סוציאליים חשובים, כמו תשלום על ביטוח לאומי, תשלומי נסיעות ולעתים גם בונוסים. כאשר עובדים באופן פרטי, מצד אחד לא מקבלים את כל התנאים הסוציאליים כמו בחברת ניקיון אך מקבלים שכר שעתי גבוה למדי.
  • מנקים לא רק את הבית, אלא גם את הראש – אחד מהדברים הקשים ביותר לעשות תוך כדי הלימודים הוא לעבוד בעבודה שדורשת מאמץ מחשבתי רב. עבודה בניקיון היא כמו מעין "ניקוי ראש" של ממש – אין צורך להתאמץ כל כך מבחינה מחשבתית ואפשר להירגע קצת מהלימודים. עבור אנשים שאוהבים לנקות, זו עבודה כדאית שמפיגה מתחים ומאפשרת לעזוב לרגע את טרדות הלימודים.
  • מזיזים את הגוף – רובנו חיים אורח חיים יושבני, במיוחד בזמן הלימודים. ישיבה במהלך שעות רבות במהלך היום מזיקה מאוד לבריאות וגם גורמת למצב רוח רע. כשעובדים בניקיון, זוכים להזיז את הגוף במשך מספר שעות ביום, דבר שמעניק יתרון בריאותי, משפר את המראה ומעניק מצב רוח טוב יותר.

איפה עובדים בניקיון?

כאמור, אפשר לעבוד בניקיון הן באופן פרטי והן בחברת ניקיון. העבודה באופן פרטי נחשבת מצד אחד לגמישה יותר ולרווחית פר שעה, אך מצד שני קשה יותר למצוא בה עבודה בקלות. עבודה בחברת ניקיון היא בטוחה יותר מבחינת שעות העבודה שאפשר לקבל והיא גם מעניקה תנאים סוציאליים מסודרים. לא משנה באיזו דרך תבחרו לעבוד בניקיון, מדובר בכל מקרה בבחירה כדאית ומשתלמת. אם אתם סטודנטים ולא חשבתם עדיין על הכיוון הזה לעבודה בלימודים, זה הזמן.

Over 10000+ Fans

Get Fresh Content From WPXPO

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top